Motorola Solutions Systems Polska
Motorola Solutions Systems Polska
 
adres:
ul. Czerwone Maki 82
30-392 Krakow
 
 

Motorola Solutions Systems Polska

Motorola Solutions jest liderem w branży telekomunikacyjnej, powstałym w 1928 roku. Firma zatrudnia ponad 20000 pracowników w 65 krajach i dostarcza produkty zarówno klientom biznesowym, jak i instytucjom rządowym.


Nasz ośrodek w Krakowie, zatrudniający ponad 1000 osób, to jedno z czołowych centrów Motoroli na świecie. Znajduje się tam Centrum Oprogramowania oraz Centrum Finansowe Motorola Solutions świadczące usługi w zakresie finansów i księgowości dla jednostek Motoroli w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz Ameryce Północnej i Południowej.

 

Zatrudniamy najlepszych absolwentów wyższych uczelni, a w naszym biurze można usłyszeć m.in. takie języki, jak hiszpański, francuski, niemiecki, rosyjski czy hebrajski. Obecnie zespół liczy blisko 200 osób. Zajmujemy się niezwykle rozległym obszarem usług, który obejmuje m.in. księgę główną, należności, zobowiązania, treasury, analizę zdolności kredytowej klientów oraz analizę finansową.

 

Naszym pracownikom oferujemy stabilne zatrudnienie, wyjątkową atmosferę pracy w  międzynarodowym środowisku, atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów, szerokie możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (lekcje języków obcych, współfinansowanie certyfikatów zawodowych).

 

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą stronę rekrutacyjną: careers.motorolasolutions.com

 

Pomagamy ludziom pracować lepiej w ważnych momentach. To jest nasz cel.

Temat pod lupą
Na zdj. Edyta Gałaszewska-Bogusz

W naszej organizacji stawiamy na indywidualność

W XXI wieku, w którym praca coraz częściej wyraża naszą osobowość i odzwierciedla nasze zainteresowania, jak nigdy dotąd o wysokiej jakości miejsca pracy świadczy kultura organizacyjna, różnorodność i poszanowanie indywidualności. O tych wyzwaniach, które dotyczą zarówno pracowników, jak i pracodawców rozmawiamy z Edytą Gałaszewską-Bogusz, Dyrektorem Accenture Operations w Polsce.

Więcej artykułów
Awanse
Agnieszka Kielichowska

Agnieszka Kielichowska Dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w KIR

Z początkiem lutego 2017 r. Agnieszka Kielichowska została dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w Krajowej Izbie Rozliczeniowej.

Więcej awansów
Wydarzenie tygodnia

Jedyne w tym roku szkolenia asesorów konkursu Polish Project Excellence Award 2017

Zapraszamy do wzięcia udziału w jedynych w tym roku warsztatach asesorów oceniających projekty w konkursie na najlepiej zarządzany projekt, organizowanym przez Stowarzyszenie IPMA Polska.

Więcej wydarzeń
UE