PMI Service Center Europe

Witamy w Philip Morris Polska. Jesteśmy wiodącym producentem wyrobów tytoniowych w Polsce, wytwarzającym trzy z dziesięciu najlepiej sprzedających się marek papierosów w kraju. Historia marek produkowanych przez firmę Philip Morris International (PMI) rozpoczęła się w 1973 r. wraz z podpisaniem przez PMI umowy licencyjnej z Zakładami Przemysłu Tytoniowego w Krakowie (ZPTK), której przedmiotem była licencja na produkcję papierosów marki Marlboro. W 1996 r. firma PMI zakupiła pakiet akcji w ZPTK, a w 1998 r. nazwa przedsiębiorstwa została zmieniona na Philip Morris Polska.

 

Obecnie zatrudniamy około 3000 osób w całej Polsce, w tym ponad 1300 w centrum produkcyjnym w Krakowie. Historia krakowskiego zakładu sięga 1876 r. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat zainwestowaliśmy 500 mln dolarów w modernizację, dzięki czemu możemy się obecnie poszczycić jedną z najnowocześniejszych fabryk w Europie.

 

W 2005 r. w Krakowie założono PMI Service Center Europe (PMI SCE), świadczące scentralizowane usługi w zakresie obsługi finansowej, zasobów ludzkich i systemów informatycznych. Centrum Usług oferuje wsparcie spółkom zależnym PMI w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.

 

Odpowiedzialność społeczna odgrywa dużą rolę w polityce firmy Philip Morris Polska. Od 1998 r. jesteśmy partnerem Programu STOP18!, którego celem jest zapobieganie paleniu wyrobów tytoniowych przez niepełnoletnich. Wspieramy również inicjatywy społeczne przeciwdziałające przemocy w rodzinie oraz projekty pomocy osobom niepełnosprawnym.

 

Temat pod lupą
Na zdj. Edyta Gałaszewska-Bogusz

W naszej organizacji stawiamy na indywidualność

W XXI wieku, w którym praca coraz częściej wyraża naszą osobowość i odzwierciedla nasze zainteresowania, jak nigdy dotąd o wysokiej jakości miejsca pracy świadczy kultura organizacyjna, różnorodność i poszanowanie indywidualności. O tych wyzwaniach, które dotyczą zarówno pracowników, jak i pracodawców rozmawiamy z Edytą Gałaszewską-Bogusz, Dyrektorem Accenture Operations w Polsce.

Więcej artykułów
Awanse
Agnieszka Kielichowska

Agnieszka Kielichowska Dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w KIR

Z początkiem lutego 2017 r. Agnieszka Kielichowska została dyrektorem Departamentu Kontaktu z Klientami w Krajowej Izbie Rozliczeniowej.

Więcej awansów
Wydarzenie tygodnia

Jedyne w tym roku szkolenia asesorów konkursu Polish Project Excellence Award 2017

Zapraszamy do wzięcia udziału w jedynych w tym roku warsztatach asesorów oceniających projekty w konkursie na najlepiej zarządzany projekt, organizowanym przez Stowarzyszenie IPMA Polska.

Więcej wydarzeń
UE