Temat tygodnia
Zobaczcie, na co managerowie i specjaliści zwracają największą uwagę przy wyborze pracodawcy.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

Bartosz Kwieciński został Dyrektorem Marketingu w Link4

Pod koniec 2015 roku Bartosz Kwieciński został nowym dyrektorem Pionu Marketingu w Link4, firmy zajmującej się ubezpieczeniami direct na polskim rynku.
Kategoria: Awanse
18.01.2016

Związany od początku istnienia firmy, czyli 2003 roku, Bartosz Kwieciński zajmował się sprzedażą ubezpieczeniową, CRM oraz product management. Zarządzał również 40-osobowym zespołem jako Retention Department Director.

Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

W wolnych chwilach gra w koszykówkę, jest fanem piłki nożnej, interesuje się historią, w szczególności brytyjskiej wojskowości oraz marynistyki.

Na podst. www.link4.pl

Zobacz również