Temat tygodnia
Zobacz, co decyduje o tym, że jedni dostają awans, a inni nie.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

Zostań audytorem (bez wychodzenia z domu) i przekonaj się, czy to praca dla Ciebie

Mazars, międzynarodowa firma audytorsko-doradcza, oferuje studentom i młodym specjalistom możliwość zostania wirtualnym pracownikiem tej firmy. Osoby, które ukończą interaktywne wyzwanie, mogą wygrać wycieczkę lub otrzymać propozycję pracy.
Kategoria: Wiadomości
05.11.2018

Mazars, międzynarodowa firma audytorsko-doradcza, weszła na rynek z globalną inicjatywą, której celem jest pokazanie przyszłym pracownikom, jak wygląda zawodowe życie w świecie pracy coraz bardziej opartym na zasadach cyfrowych.

Kampania #InsideMyPhone, oferuje kandydatom na rynku pracy (studentom i młodym specjalistom) możliwość doświadczenia jednego “dnia z życia” pracownika Mazars w interaktywnej formie, łatwo dostępnej dla posiadaczy telefonów komórkowych czy laptopów.

Zasady kampanii

Uczestnicy kampanii stają się wirtualnie pracownikami Mazars. Wystarczy, że zalogują się na stronie: insidemyphone.mazars.com. Użytkowników wita następujący komunikat:

 

W rzeczywistości pewnie zadzwonilibyście pod pierwszy lepszy numer w książce telefonicznej i zaczęli szukać kontaktu z właścicielem telefonu. W zabawie chodzi o to, by wcielić się w rolę audytorów, przejąć ich obowiązki i na własnej skórze przekonać się, jak pracują w ciągu swojego dnia pracy. Doświadczenie obejmuje również wymianę wiedzy między pracownikami za pośrednictwem platform cyfrowych, pokazuje ich model współpracy, a nawet sposób, w jaki analizują nowe oferty pracy oraz możliwości awansu.

Nagrody dla najlepszych

Użytkownicy, którym uda się dotrwać do końca tej wyprawy, w tym znaleźć adres biura i skontaktować się ze współpracownikami z innych części świata, na koniec dnia otrzymają wiadomość-niespodziankę oraz możliwość wygrania wycieczki do jednego z następujących miast: Paryża, Nowego Jorku, Szanghaju, Meksyku lub Casablanki.

– Aktualnie ci, których rekrutujemy najwięcej, to tzw. pokolenie Z, które do 2020 roku będzie stanowić 50% naszych pracowników na całym świecie. To ludzie młodzi, z pokolenia epoki cyfrowej, którzy w pracy szukają jednocześnie zwinnych metod (tzw. agile), jak i tych czysto ludzkich aspektów. Mazars, firma znana jako pracodawca 2.0 ze swojej innowacyjnej strategii, zdecydowała się wyjść na rynek z "Inside My Phone" i tym samym pokazać, że to jest właśnie to, co oferuje przyszłym pracownikom w ponad osiemdziesięciu krajach na całym świecie – komentuje Laurent Choain, Dyrektor HR Grupy Mazars.

Kampania trwa do stycznia 2019. Aby się sprawdzić, wystarczy wejść na #InsideMyPhone by Mazars.

Autor: Redakcja
KarierawFinansach.pl

Redakcja KarierawFinansach.pl podejmuje tematy ciekawe i ważne dla pracowników branży finansowej i osób, które dopiero myślą o karierze w finansach. 

Zobacz również