Wiadomości|

02.07.2025

Jakich kompetencji dziś szuka się w ubezpieczeniach?

Marta Ulatowska, Specjalistka ds. marketingu, Grupa MBE

Cyfryzacja, nowe modele pracy, wymagania ESG, zmieniające się potrzeby klientów i zupełnie nowe ryzyka – wszystko to codzienność firm ubezpieczeniowych. Jakich kompetencji dziś szuka się w ubezpieczeniach? Czy wystarczy znać się na produktach i przepisach?

W kontekście dynamicznych zmian technologicznych, pojawiających się regulacji i coraz bardziej świadomych klientów – pytanie nie brzmi „czy warto się dostosować?”, tylko – „jak szybko jesteśmy w stanie to zrobić?”. 
 
W tym odcinku na kanale kariera: akcja! Sylwia Zając wraz z Marią Odrowąż-Petrykowską, Dyrektorką ds. pozyskiwania talentów i onboardingu w Nationale-Nederlanden Polska, rozmawiają o tym: 
➡️ jak zmieniają się oczekiwania kompetencyjne w ubezpieczeniach, 
➡️ które umiejętności stają się kluczowe (i dlaczego to nie tylko Excel i znajomość produktu), 
➡️ jak łączyć twarde dane z miękkimi kompetencjami, 
➡️ oraz czy nadal mówimy o rynku pracodawcy – czy już kandydatów.

Zobacz odcinek i subskrybuj nasz kanał:

 

Tagi

Autor

Marta Ulatowska

Marta Ulatowska

Specjalistka ds. marketingu, Grupa MBE

W MBE Marta jest specjalistką ds. marketingu; prowadzi social media serwisów KarierawFinansach.pl oraz CareersinPoland.com. Z wykształcenia absolwentka Kultury i Praktyki Tekstu na Uniwersytecie Wrocławskim. Studiowała również filologię angielską na Wyższej Szkole Turystyki i Języków Obcych w Warszawie, a swoje umiejętności marketingowe rozwijała na studiach podyplomowych z Marketingu Internetowego na ALK oraz na Akademii Dimaq.