Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

Zatrudniaj najlepszych i promuj swoją markę

Rozpoczęto przyjmowanie zgłoszeń do 19. edycji "Grasz o staż". Dzięki inicjatywie firmy i instytucje od lat zyskują nie tylko utalentowanych stażystów i przyszłych pracowników, ale także wzmacniają wizerunek pracodawcy w środowisku akademickim.
Kategoria: Wiadomości
07.11.2013
"Grasz o staż" to konkurs organizowany od 1996 r. przez PwC i "Gazetę Wyborczą", który od lat łączy środowiska przedsiębiorców, instytucje publiczne i organizacje pozarządowe tworząc platformę spotkań pracodawców ze studentami i absolwentami. 

– To cenna inicjatywa, która pozwala młodym ludziom zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe, przełożyć zdobytą wiedzę na praktyczne działanie, a tym samym przygotowuje do startu w dorosłe życie – podkreślił w oficjalnym liście do uczestników i organizatorów konkursu Szef Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Jacek Michałowski. 

Firmy na czas wakacyjnych staży przyjmują do siebie najlepszych uczestników konkursu, którzy mają realną szansę na pozostanie u tych pracodawców na dłużej. Blisko połowa laureatów po odbytym stażu kontynuuje współpracę z fundatorami minionej edycji "Grasz o staż" – to jeden z wniosków z badania przeprowadzonego wśród zwycięzców konkursu. Potwierdzeniem tego są słowa Andrzeja Niteckiego, dyrektora Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Poczcie Polskiej:

– 18 młodych ludzi w okresie wakacyjnym zdobywało swoje pierwsze doświadczenia zawodowe pod okiem opiekunów merytorycznych. Dziewięć osób zostało w Poczcie Polskiej po zakończeniu stażu. Nasza organizacja nie tylko ufundowała największą liczbę staży, ale skorzystała również z szansy na zdobycie najzdolniejszych młodych ludzi.

Oznacza to, że dla części pracodawców konkurs jest okazją nie tylko do pozyskania stażysty, ale w dalszej perspektywie także pracownika.

Poza dotarciem do talentów, "Grasz o staż" gwarantuje fundatorom praktyk promocję i działania employer branding’owe w grupie studentów i absolwentów.

– W tym roku stawiamy przede wszystkim na promocję konkursu przy wykorzystaniu nowych mediów oraz kampanię outdoorową w otoczeniu największych ośrodków akademickich – mówi Anna Łukawska, koordynator konkursu w PwC. – Tradycyjnie będziemy również obecni na najważniejszych wydarzeniach akademickich takich, jak targi pracy czy Dni Kariery. Fundatorzy praktyk będą widoczni między innymi na plakatach i ulotkach promujących konkurs, na dedykowanej konkursowi liście publikowanej na łamach "Gazety Wyborczej". Zależy nam tym samym na szerokim dotarciu do potencjalnych uczestników konkursu przy jednoczesnej silnej promocji firm, z którymi współpracujemy. 

W tej chwili trwa przyjmowanie zgłoszeń od firm i instytucji chętnych by dołączyć do grona fundatorów w 19. edycji „Grasz o staż”, która rozpocznie się 24 lutego 2013 r. 

W minionej edycji najwięcej praktykantów zaprosiły do siebie Lidl Polska, Microsoft, OBI, PKO Bank Polski i Poczta Polska S.A. Stażystów przyjęły także instytucje publiczne – m.in. Kancelaria Prezydenta RP, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego i Ministerstwo Skarbu Państwa.

Zainteresowane firmy zapraszamy do zapoznania się z ofertą dostępną po zarejestrowaniu na stronie www.grasz.pl lub do bezpośredniego kontaktu z koordynatorem "Grasz o staż" w PwC – Anną Łukawską (anna.lukawska@pl.pwc.com, tel. 22/746 7488). 

Zobacz również