
Dla naszego Klienta, globalnego lidera technologicznego, poszukujemy osób posługujących się językiem francuskim zainteresowanych pracą na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 9/3/2024/DM/127
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego (min. B2),
- pozytywne i energiczne nastawienie do pracy oraz chęć do nauki,
- wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane,
- znajomość systemu SAP dodatkowym atutem.
Obowiązki
- codzienny kontakt telefoniczny/mailowy z klientami w języku francuskim,
- odpowiadanie na pytania klientów dotyczące m.in. statusów zamówień lub czasu dostawy,
- rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów,
- ścisła współpraca z działami finansów i logistyki,
- administracja i klasyfikacja zapytań w systemie SAP.
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie,
- hybrydowy model pracy (2 dni w tygodniu pracy z domu),
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport),
- szkolenia wewnętrzne.