W Polsce działa około 300 centrów outsourcingowych, które zatrudniają około 50 tys. pracowników z perspektywą na kolejne 20 tys. - takie dane podaje Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). Co trzecie centrum usług outsourcingowych w Europie Środkowo-Wschodniej ulokowane jest w naszym kraju, a wartość tego rynku szacowana jest na 2 mld dolarów. Jak pokazują szacunki i doświadczenia innych krajów europejskich, outsourcing nie jest zarezerwowany jedynie dla firm prywatnych. Instytucje publiczne również mogą - i powinny - redukować swoje koszty i usprawniać działanie poprzez zlecanie niektórych usług firmom zewnętrznym bądź organizację własnych centrów usług.
W programie m.in.:
- Czego polskie firmy nie wiedzą o centrach outsourcingu? Jakie korzyści i ryzyka niesie ze sobą współpraca z firmą zewnętrzną? Wątpliwości rozwieje Wojciech Kalawa z Capgemini BPO
- Własne centrum usług wspólnych czy firma zewnętrzna? W jakich warunkach które rozwiązanie jest najbardziej optymalne? O swoich doświadczeniach powiedzą Przemysław Siuda z Amway Business Centre Europe i Kamil Sitarski z Sapa Aluminium
- O narzędziach IT wspomagających działanie centrum usług wspólnych powiedzą Michał Włoch i Leszek Czartoszewski z Ipopema Business Consulting
- Outsourcing wymyślono także dla sektora publicznego. O tym, że warto wejść na nieznany teren i zaoszczędzić w sumie miliardy złotych spróbuje przekonać Kevin Browne z Reed in Partnership
- Sektor centrów usług wspólnych w Polsce świadczy coraz bardziej zaawansowane usługi. O kierunkach rozwoju centrów powiedzą Robert Seges z PAIiIZ oraz Ireneusz Miski, szef Tieto Poland
Swoje wystąpienia przygotowali dla Państwa m.in.: Wojciech Kalawa, Dyrektor Capgemini BPO, Ireneusz Miski, Wiceprezes Zarządu Tieto Poland, Przemysław Siuda, Dyrektor Naczelny Amway Business Centre Europe, Grzegorz Sokołowski, Wiceprezes EDF Polska i Kevin Browne, Director of New Business w Reed in Partnership.
Konferencja odbędzie się 15-16 grudnia w Hotelu Hyatt Regency w Warszawie.