Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
19 kwietnia
2016
Miasto: Warszawa
Organizator: Centrum Promocji Informatyki

e-Marketing i e-commerce w świecie finansów. Jak planować kampanie wizerunkowo-sprzedażowe i optymalizować serwisy bankowe, transakcyjne i sprzedażowe

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje

W imieniu organizatorów zapraszamy na warsztaty pt. "e-Marketing i e-commerce w świecie finansów. Jak planować kampanie wizerunkowo-sprzedażowe i optymalizować serwisy bankowe, transakcyjne i sprzedażowe?"., które odbędą się 19 kwietnia 2016 r. w Warszawie.

Dzięki formularzowi zgłoszeniowemu można skorzystać z 10-procentowego rabatu na udział w wydarzeniu. Przejdź do formularza »

Podczas warsztatu organizatorzy przekażą kilka celnych wskazówek i udzielą odpowiedzi:
- jak budować strategię komunikacji online w świecie finansów B2B i B2C?;
- wizerunek czy sprzedaż? – w jaki sposób definiować i realizować działania w obszarze promocji finansów online?;
- jak projektować sprzedażowe landing pages i strony produktowe produktów finansowych skłaniające do podjęcia akcji zakupowych lub kontaktu z doradcą?;
- co i w jaki sposób mierzyć, by osiągać ponadprzeciętne rezultaty w kampaniach reklamowo-sprzedażowych w obszarze finansów – dla klientów indywidualnych i biznesu?;
- czy i w jaki sposób adaptować trendy i "nowinki" technologiczne w komunikacji z klientami zainteresowanymi produktami finansowymi?;
- jak dobrać partnera i wybrać optymalny model rozliczeń z uwzględnieniem specyfiki branży finansowej?

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników banków, firm ubezpieczeniowych, doradców i pośredników finansowych, funduszy inwestycyjnych, a także świata finansów B2B (oferta MŚP i korporacyjna, leasing, faktoring) i private banking, w tym: managerów i specjalistów e-marketingu, managerów i specjalistów marketingu oraz osób związanych ze sprzedażą w kanałach elektronicznych.

Szczegółowy program wydarzenia znajduje się na stronie: cpi.com.pl.