Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
31 grudnia
do 15 marca
2010
Miasto:
Organizator:

Jak prawidłowo kalkulować i rozliczać koszty na produkty i klientów przedsiębiorstwa

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje

Miejsce: Poznań

Podczas konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:

  • Jak dobrać rachunek kosztów dostosowany do potrzeb mojej firmy?
  • Jak prawidłowo mierzyć koszty produktów i usług?
  • Czy możliwe jest kalkulowanie kosztu obsługi klientów i jaka metoda w przypadku mojej firmy będzie najlepsza?

Sytuacja każdej firmy jest unikalna pod względem struktury kosztów, profilu działalności, stopnia informatyzacji oraz potencjału pracowników Działów Controllingu i Finansów. Podczas konferencji omówione zostaną aktualnie stosowane na świecie koncepcje rachunku kosztów oraz doświadczenia z dużych i średnich przedsiębiorstw.

Adresaci:

  • Prezesi i Właściciele przedsiębiorstwa
  • Menedżerowie najwyższego szczebla kierowniczego
  • Dyrektorzy Finansowi,
  • Controllerzy,
  • Pracownicy Działów Controllingu i Analiz
  • Główni Księgowi.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Więcej informacji