Miejsce: Poznań
Podczas konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
- Jak dobrać rachunek kosztów dostosowany do potrzeb mojej firmy?
- Jak prawidłowo mierzyć koszty produktów i usług?
- Czy możliwe jest kalkulowanie kosztu obsługi klientów i jaka metoda w przypadku mojej firmy będzie najlepsza?
Sytuacja każdej firmy jest unikalna pod względem struktury kosztów, profilu działalności, stopnia informatyzacji oraz potencjału pracowników Działów Controllingu i Finansów. Podczas konferencji omówione zostaną aktualnie stosowane na świecie koncepcje rachunku kosztów oraz doświadczenia z dużych i średnich przedsiębiorstw.
Adresaci:
- Prezesi i Właściciele przedsiębiorstwa
- Menedżerowie najwyższego szczebla kierowniczego
- Dyrektorzy Finansowi,
- Controllerzy,
- Pracownicy Działów Controllingu i Analiz
- Główni Księgowi.
Udział w konferencji jest bezpłatny.