Temat tygodnia
Rozmowa z Kasia Malinowską, trenerką rozwoju osobistego i certyfikowanym coachem.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
26 kwietnia
2016
Miasto: Warszawa
Organizator: SuccessPoint

Mobilna (r)ewolucja. Systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje

Smartfony zastępują ekrany komputerów. Ostatnio nastąpił dynamiczny wzrost wykorzystania urządzeń mobilnych m.in. do logowania do banków, kupowania przez internet czy przeglądania informacji o produktach. Laptopy stały się standardem wykorzystywanym przez pracowników, którzy chcą być mobilni. 

Już 26 kwietnia w Warszawie podczas drugiej edycji konferencji o rozwiązaniach mobilnych słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. 

Lokalizacja: Centrum Konferencyjne Atrium al. Jana Pawła II 25 

Głos zabiorą m.in:
Artur Brzyski, Dyrektor zarządzający, Jakdojade.pl;
Anita Jankiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży Brokerskiej, Raiffeisen Polbank

Więcej informacji: successpoint.pl/mobilnosc

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. zarządzanie i bezpieczeństwo
• wsparcie procesów biznesowych – BPM;
• business intelligence analizy i raporty;
• archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe;
• bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych;
• zapobieganie nadużyciom i oszustwom:
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów - fakturowanie/rachunki cykliczne/abonamentowe.

2. mobilny handlowiec/agent
• rozwiązania/aplikacje mobilne;
• usługi mobilne mapy/ okalizacja;
• sprzęt handlowca/agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto.

3. narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
• systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM;
• aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów/ubezpieczeń; 
• zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR; 
• systemy/aplikacje raportujące, zestawienia; 
• rozliczanie prowizji; 
• system powiadamia, przypomina;
• systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień;
• obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów;
• systemy mailingowe i SMS-owe.

4. praca w sieci i wsparcie internetowe alternatywne kanały informacji i sprzedaży
• porównywarki cen i usług;
• elektroniczny kanał sprzedaży/ubezpieczeń;
• social media w handlu i ubezpieczeniach.

Grupa docelowa:
• kadra zarządzająca instytucji handlowych, finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych; w tym dyrektorzy/kierownicy placówek centralnych i oddziałów, kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii;
• przedstawiciele z działów rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych;
• analitycy baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, call centre, komunikacji wewnętrznej, finansowych, kontrolingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych.

Dowiedz się, jak wykorzystać nowe technologie w mobilnym handlu i zarejestruj się już dziś. Więcej po linkiem successpoint.pl/mobilnosc

Kontakt
WArszawa
Warszawa
Wydarzenia

Dziś jest 05 czerwca 2023

Zobacz wszystkie

Podobne wydarzenia

Pod patronatem
KarierawFinansach.pl
XVII Kongresu ICV POLSKA (CIA 2023)
Warszawa 19 czerwca
19 czerwca Warszawa
Ogranizator Międzynarodowe Stowarzyszenie Controllerów (ICV)
Kategoria
Kontroling

Podobne wydarzenia

Pod patronatem
KarierawFinansach.pl
XVII Kongresu ICV POLSKA (CIA 2023)
Warszawa 19 czerwca
19 czerwca Warszawa
Ogranizator Międzynarodowe Stowarzyszenie Controllerów (ICV)
Kategoria
Kontroling