Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
26 kwietnia
2016
Miasto: Warszawa
Organizator: SuccessPoint

Mobilna (r)ewolucja. Systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje

Smartfony zastępują ekrany komputerów. Ostatnio nastąpił dynamiczny wzrost wykorzystania urządzeń mobilnych m.in. do logowania do banków, kupowania przez internet czy przeglądania informacji o produktach. Laptopy stały się standardem wykorzystywanym przez pracowników, którzy chcą być mobilni. 

Już 26 kwietnia w Warszawie podczas drugiej edycji konferencji o rozwiązaniach mobilnych słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. 

Lokalizacja: Centrum Konferencyjne Atrium al. Jana Pawła II 25 

Głos zabiorą m.in:
Artur Brzyski, Dyrektor zarządzający, Jakdojade.pl;
Anita Jankiewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży Brokerskiej, Raiffeisen Polbank

Więcej informacji: successpoint.pl/mobilnosc

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. zarządzanie i bezpieczeństwo
• wsparcie procesów biznesowych – BPM;
• business intelligence analizy i raporty;
• archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe;
• bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych;
• zapobieganie nadużyciom i oszustwom:
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów - fakturowanie/rachunki cykliczne/abonamentowe.

2. mobilny handlowiec/agent
• rozwiązania/aplikacje mobilne;
• usługi mobilne mapy/ okalizacja;
• sprzęt handlowca/agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto.

3. narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
• systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM;
• aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów/ubezpieczeń; 
• zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR; 
• systemy/aplikacje raportujące, zestawienia; 
• rozliczanie prowizji; 
• system powiadamia, przypomina;
• systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień;
• obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów;
• systemy mailingowe i SMS-owe.

4. praca w sieci i wsparcie internetowe alternatywne kanały informacji i sprzedaży
• porównywarki cen i usług;
• elektroniczny kanał sprzedaży/ubezpieczeń;
• social media w handlu i ubezpieczeniach.

Grupa docelowa:
• kadra zarządzająca instytucji handlowych, finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych; w tym dyrektorzy/kierownicy placówek centralnych i oddziałów, kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii;
• przedstawiciele z działów rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych;
• analitycy baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, call centre, komunikacji wewnętrznej, finansowych, kontrolingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych.

Dowiedz się, jak wykorzystać nowe technologie w mobilnym handlu i zarejestruj się już dziś. Więcej po linkiem successpoint.pl/mobilnosc

Kontakt
WArszawa
Warszawa