
W imieniu Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu zapraszamy na konferencję „Nowe wyzwania w administracji publicznej”, która odbędzie się 28 września w Warszawie.
Tematyka Konferencji obejmuje:
- Kluczowe obszary współpracy samorządów i rządu związane z procesami informatyzacji państwa
- Praktykę wdrażania SMART CITY
- Niezawodność infrastruktury informatycznej (serwery, routery, sieci teleinformatyczne)
- Wykorzystanie potencjału sieci szerokopasmowych
- Rolę technologii Cloud Computing – realna szansa czy zagrożenie?
- Własna serwerownia czy usługi Data Center?
- Systemy informatyczne wykorzystywane w urzędzie (kadrowy, Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, CRM, CMS, magazynowy)
- Workflow – automatyzacja procesów biznesowych
- Bezpieczeństwo danych i informacji, Aspekty prawne
- Rozwiązania wspierające bezpieczeństwo IT instytucji
- Biometrię w administracji publicznej
- Systemy wspierające komunikację (infokioski, zintegrowana komunikacja, komunikacja bezprzewodowa, wirtualni doradcy na stronach internetowych, portale korporacyjne, telefonia VOIP, telekonferencje)
- Administracja publiczna w kontekście programów operacyjnych na lata 2014–2020
- Wnioski z Projektu UEPA.
Dla kogo?
Konferencja skierowana jest do Przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za:
teleinformatykę, bezpieczeństwo IT, danych, informacji, za usprawnienie procesów, planowanie i zakup infrastruktury, komunikację i usprawnienie dostępu obywateli do informacji, zarządzanie dokumentacją, przetargi, kwestie finansowe i organizacyjne, zarządzanie kadrami.
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Jak się zgłosić?
Warunkiem udziału w konferencji jest rejestracja na stronie Polskiego Instytutu Rozwoju Biznesu.
Kontakt w sprawach zgłoszeń na konferencję: