Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
22 lutego
do 23 lutego
2018
Miasto: Warszawa
Organizator: Puls Biznesu

Reklamacje na rynku finansowym

V edycja - Skuteczne zarządzanie procesem reklamacji drogą do zadowolenia klientów

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje

Celem spotkania jest podzielenie się doświadczeniami w zakresie radzenia sobie z wciąż rosnącą ilością reklamacji w branży finansowej oraz pokazanie szeregu możliwości zarządzania w oparciu o liczne case studies. Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.

Kontakt w sprawie reklamacji może decydować o wielu późniejszych działaniach klienta: czy przedłuży współpracę, czy zarekomenduje nasz produkt swoim znajomym. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.

Jakie działania podjąć, aby klient nas nie opuścił i aby jego reklamacja nie przełożyła się na migrację? jak efektywnie zarządzać informacjami zwrotnymi od klientów? jakie są zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami na rynku finansowym oraz jak zarządzać, aby reklamacji było coraz mniej –  to tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą zaproszeni eksperci, praktycy zajmujący się na co dzień tematyką reklamacji.

Link do strony wydarzenia

Formularz rejestracyjny

Kontakt
Puls Biznesu
Hotel Novotel Airport
1 Sierpnia 1
02-134 Warszawa