Temat tygodnia
Jak praca w Centrum Kompetencyjnym wpływa na otaczający nas świat?
Polecamy
Rozwiń

Przewodnik "Kariera w Finansach i Bankowości"

Zobacz najnowszą edycję prestiżowego magazynu przeznaczonego dla osób zainteresowanych pracą w branży finansowej. Przeczytaj artykuły naszej redakcji, zapoznaj się z wypowiedziami ekspertów i dowiedz się, jaka jest przyszłość świata finansów!

W przewodniku znajdziesz ponadto profile pracodawców, którzy poszukują młodych finansistów.

Aplikacja mobilna przewodnika

Przewodnik jest również dostępny w formie aplikacji mobilnej. Pobierz aplikację i bądź na bieżąco ze światem finansów! Znajdziesz w niej między innymi merytoryczne artykuły, profile pracodawców oraz aktualne oferty praktyk w branży finansowej.
 
Pobierz aplikację:

Życzymy miłej lektury!

Przewodnik "Kariera w Finansach i Bankowości"

Zobacz najnowszą edycję prestiżowego magazynu przeznaczonego dla osób zainteresowanych pracą w branży finansowej. Przeczytaj artykuły naszej redakcji, zapoznaj się z wypowiedziami ekspertów i dowiedz się, jaka jest przyszłość świata finansów!

W przewodniku znajdziesz ponadto profile pracodawców, którzy poszukują młodych finansistów.

Aplikacja mobilna przewodnika

Przewodnik jest również dostępny w formie aplikacji mobilnej. Pobierz aplikację i bądź na bieżąco ze światem finansów! Znajdziesz w niej między innymi merytoryczne artykuły, profile pracodawców oraz aktualne oferty praktyk w branży finansowej.
 
Pobierz aplikację:

Życzymy miłej lektury!

Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
22 lutego
do 23 lutego
2018
Miasto: Warszawa
Organizator: Puls Biznesu

Reklamacje na rynku finansowym

V edycja - Skuteczne zarządzanie procesem reklamacji drogą do zadowolenia klientów

Celem spotkania jest podzielenie się doświadczeniami w zakresie radzenia sobie z wciąż rosnącą ilością reklamacji w branży finansowej oraz pokazanie szeregu możliwości zarządzania w oparciu o liczne case studies.
Przedsiębiorcy zdają sobie sprawę, że na coraz bardziej nasyconym rynku walka o nowego klienta wymaga wysokich nakładów, a przede wszystkim odpowiedniej i profesjonalnej jego obsługi.

Kontakt w sprawie reklamacji może decydować o wielu późniejszych działaniach klienta: czy przedłuży współpracę, czy zarekomenduje nasz produkt swoim znajomym. Czasem niewielki ukłon w stronę klienta może zaprocentować przedłużeniem współpracy na wiele lat.

Jakie działania podjąć, aby klient nas nie opuścił i aby jego reklamacja nie przełożyła się na migrację? jak efektywnie zarządzać informacjami zwrotnymi od klientów? jakie są zagrożenia związane w nieprawidłowym zarządzaniem reklamacjami na rynku finansowym oraz jak zarządzać, aby reklamacji było coraz mniej –  to tylko niektóre z pytań, na które odpowiedzą zaproszeni eksperci, praktycy zajmujący się na co dzień tematyką reklamacji.
 

Link do strony: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1110,reklamacje-na-rynku-finansowym

Link do rejestracji: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1110,reklamacje-na-rynku-finansowym#event_register

Kontakt
Puls Biznesu
Hotel Novotel Airport
1 Sierpnia 1
02-134 Warszawa
Wydarzenia

Dziś jest 14 grudnia 2017

15 grudnia 2017
Warsaw Economic Hub
11 stycznia 2018
Forum Branży Eventowej 2018
06 lutego 2018
Nowy system VAT 2018
Zobacz wszystkie

Podobne wydarzenia

Warsaw Economic Hub
Warszawa 15 Grudzień
15 Grudzień Warszawa
Ogranizator The Warsaw Voice
Forum Branży Eventowej 2018
Warszawa 11 Styczeń
11 Styczeń Warszawa
Ogranizator Evential
Kategoria
Project Management

Podobne wydarzenia

Warsaw Economic Hub
Warszawa 15 Grudzień
15 Grudzień Warszawa
Ogranizator The Warsaw Voice
Forum Branży Eventowej 2018
Warszawa 11 Styczeń
11 Styczeń Warszawa
Ogranizator Evential
Kategoria
Project Management