Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
23 czerwca
2015
Miasto: Warszawa
Organizator: Warszawski Instytut Bankowości

Skuteczna sprzedaż produktów finansowych w zgodzie z obowiązującymi regulacjami prawnymi (czerwiec 2015)

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje

Co osiągniesz poprzez udział w szkoleniu?

  • zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie technik sprzedaży i zasad tworzenia „klimatu sprzedaży”
  • będziesz potrafił dopasować produkt finansowy i zastosować technikę sprzedażową do profilu klienta
  • będziesz wiedział, co wolno w zgodzie z regulacjami prawnymi, a co jest niedozwolone
  • poznasz metody wpływania na ludzi
  • będziesz wiedział, jak radzić sobie z różnymi formami krytyki, ze strony klienta
  • poznasz niewerbalne akty komunikacji

Komu polecamy szkolenie?

  • pracownikom instytucji finansowych, którzy chcieliby uzyskać niezbędną dla siebie wiedzę z zakresu technik sprzedaży
  • pośrednikom finansowym, agentom ubezpieczeniowym
  • wszystkim, którzy już zajmują się sprzedażą i chcą zwiększyć swoją efektywność

Po każdym szkoleniu możesz kontynuować proces uczenia się, korzystając ze wsparcia trenera (kontakt mailowy za pośrednictwem opiekuna Studium) oraz zaglądając do "Przybornika uczestnika szkolenia WIB". A w przyborniku np.:

  • Do poczytania, czyli spis lektur uzupełniających
  • Do posurfowania, czyli adresy www warte zainteresowania
  • Dla przypomnienia, czyli materiał szkoleniowy w pliku pdf
  • Jak przebiegają zajęcia?
  • Zajęcia będą prowadzone w formie warsztatowej z licznymi ćwiczeniami, praktycznymi przykładami oraz studiami przypadku z rynku kapitałowego.

Kto prowadzi szkolenie?
Marcin Lau, Wzorowy Trener WIB 2009 i 2010, Najlepszy Trener WIB 2011 i 2012. Supertrener WIB 2013 i 2014. Trener z 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży produktów finansowych.

Jaki jest zakres tematyczny szkolenia?

  • Nowe rozwiązania prawne w zakresie rynków kapitałowych
  • Dyrektywa MIFID II – profil ryzyka klienta na bazie behawioralnej
  • Techniki sprzedaży produktów finansowych klientom indywidualnym i instytucjonalnym
    Analiza kontekstu sprzedaży
  • Metody wpływania na ludzi
  • Identyfikacja potrzeb klienta
  • Tworzenie klimatu sprzedaży
    - Zasady tworzenia dobrego klimatu
    - Najczęstsze błędy sprzedażowe
    - Złote zasady relacji z klientem
  • Typologia "trudnych klientów" i metody postępowania z nimi

Dowiedz się więcej o wydarzeniu »