Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
19 maja
2015
Miasto: Warszawa
Organizator: Warszawski Instytut Bankowości

Skuteczna sprzedaż produktów finansowych w zgodzie z obowiązującymi regulacjami prawnymi (maj 2015)

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje

Co osiągniesz poprzez udział w szkoleniu?

  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności w zakresie technik sprzedaży i zasad tworzenia „klimatu sprzedaży”
  • Będziesz potrafił dopasować produkt finansowy i zastosować technikę sprzedażową do profilu klienta
  • Będziesz wiedział, co wolno w zgodzie z regulacjami prawnymi, a co jest niedozwolone
  • Poznasz metody wpływania na ludzi
  • Będziesz wiedział, jak radzić sobie z różnymi formami krytyki, ze strony klienta
  • Poznasz niewerbalne akty komunikacji
  • Komu polecamy szkolenie?
  • Pracownikom instytucji finansowych, którzy chcieliby uzyskać niezbędną dla siebie wiedzę z zakresu technik sprzedaży
  • Pośrednikom finansowym, agentom ubezpieczeniowym
  • Wszystkim, którzy już zajmują się sprzedażą i chcą zwiększyć swoją efektywność

Po każdym szkoleniu możesz kontynuować proces uczenia się, korzystając ze wsparcia trenera (kontakt mailowy za pośrednictwem opiekuna Studium) oraz zaglądając do "Przybornika uczestnika szkolenia WIB". A w Przyborniku np.:

  • Do poczytania, czyli spis lektur uzupełniających
  • Do posurfowania, czyli adresy www warte zainteresowania
  • Dla przypomnienia, czyli materiał szkoleniowy w pliku pdf

Jak przebiegają zajęcia?
Zajęcia będą prowadzone w formie warsztatowej z licznymi ćwiczeniami, praktycznymi przykładami oraz studiami przypadku z rynku kapitałowego.

Kto prowadzi szkolenie?
Marcin Lau, Wzorowy Trener WIB 2009 i 2010, Najlepszy Trener WIB 2011 i 2012. Supertrener WIB 2013 i 2014. Trener z 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży produktów finansowych.

Jaki jest zakres tematyczny szkolenia?
Nowe rozwiązania prawne w zakresie rynków kapitałowych

Dyrektywa MIFID II – profil ryzyka klienta na bazie behawioralnej

Techniki sprzedaży produktów finansowych klientom indywidualnym i instytucjonalnym

  • Analiza kontekstu sprzedaży

Metody wpływania na ludzi

Identyfikacja potrzeb klienta

Tworzenie klimatu sprzedaży

  • Zasady tworzenia dobrego klimatu
  • Najczęstsze błędy sprzedażowe
  • Złote zasady relacji z klientem

Typologia "trudnych klientów" i metody postępowania z nimi

Więcej informacji można znaleźć na stronie organizatora »