Temat tygodnia
Jak praca w Centrum Kompetencyjnym wpływa na otaczający nas świat?
Polecamy
Rozwiń

Przewodnik "Kariera w Finansach i Bankowości"

Zobacz najnowszą edycję prestiżowego magazynu przeznaczonego dla osób zainteresowanych pracą w branży finansowej. Przeczytaj artykuły naszej redakcji, zapoznaj się z wypowiedziami ekspertów i dowiedz się, jaka jest przyszłość świata finansów!

W przewodniku znajdziesz ponadto profile pracodawców, którzy poszukują młodych finansistów.

Aplikacja mobilna przewodnika

Przewodnik jest również dostępny w formie aplikacji mobilnej. Pobierz aplikację i bądź na bieżąco ze światem finansów! Znajdziesz w niej między innymi merytoryczne artykuły, profile pracodawców oraz aktualne oferty praktyk w branży finansowej.
 
Pobierz aplikację:

Życzymy miłej lektury!

Przewodnik "Kariera w Finansach i Bankowości"

Zobacz najnowszą edycję prestiżowego magazynu przeznaczonego dla osób zainteresowanych pracą w branży finansowej. Przeczytaj artykuły naszej redakcji, zapoznaj się z wypowiedziami ekspertów i dowiedz się, jaka jest przyszłość świata finansów!

W przewodniku znajdziesz ponadto profile pracodawców, którzy poszukują młodych finansistów.

Aplikacja mobilna przewodnika

Przewodnik jest również dostępny w formie aplikacji mobilnej. Pobierz aplikację i bądź na bieżąco ze światem finansów! Znajdziesz w niej między innymi merytoryczne artykuły, profile pracodawców oraz aktualne oferty praktyk w branży finansowej.
 
Pobierz aplikację:

Życzymy miłej lektury!

Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
26 lutego
do 27 lutego
2015
Miasto: Warszawa
Organizator: IBBC Group

Skuteczne prowadzenie rozmów i wykrywanie kłamstw z wykorzystaniem metod FBI (16 punktów CPE)

Dzisiejsza działalność biznesowa narażona jest na wiele pułapek w związku z różnymi formami wpływu, nacisku, propagowania kłamstwa i manipulacji. Relacja biznesowa może być w ten sposób niepewna, ryzykowna, a przez to może przynosić mniejsze zyski dla obu stron.

Szkolenie to ma za zadanie uwrażliwić uczestników na otaczające ich formy oddziaływania na podejmowane przez nich decyzje oraz wyposażyć ich w skuteczne i profesjonalne narzędzia do walki z takimi atakami. Uczestnik dowie się, czym tak naprawdę jest kłamstwo, jak niewiele trzeba, by wpłynąć na drugiego człowieka, osobiście przetestuje metody ochrony przed wpływem z otoczenia, a przede wszystkim zdobędzie wartościową wiedzę o technikach obrony i kontrataku na manipulacje. Wszystko to gwarantuje opieka profesjonalnego trenera, który zdobywał doświadczenie w ośrodkach szkolenia agentów FBI w USA.

Program

1. Zagadnienia organizacyjne:

  • zapoznanie z programem szkolenia
  •  omówienie spraw organizacyjnych
  •  prezentacja sylwetek wykładowców

2. Podstawy prawne:

  • omówienie uwarunkowań prawnych i związanych z tym ograniczeń z obszaru ochrony danych osobowych, prawa pracy, kodeksu karnego i innych przepisów
  • sposoby dokumentowania
  • literatura przedmiotu

3. Symptomy wykrywania kłamstwa:

  • komunikacja werbalna i pozawerbalna (mowa ciała)
  •  maskowanie kłamstwa (test na kłamstwo)
  •  reakcje organizmu, mechanizmy obronne
  •  charakterystyka kłamców
  •  jak słuchać aby wykryć kłamstwo

4. Narzędzia pozyskiwania informacji:

  • wprowadzenie do technik przesłuchań wykorzystywanych przez FBI
  •  omówienie struktury wywiadu
  • przesłuchanie poznawcze tzw. wywiad kognitywny
  •  metody przesłuchania świadka ( np. metoda ślepej uliczki )
  •  metody przesłuchania podejrzanego ( np. metoda wszechwiedzy )
  •  operacyjne źródła informacji

5. Umiejętność prowadzenia rozmów:

  • aktywne słuchanie i zapamiętywanie
  • analizowanie, syntetyzowanie i wyciąganie wniosków
  •  reagowanie na zmieniające się sytuacje
  •  obserwowanie
  •  planowanie
  • samokontrola
  •  tworzenie atmosfery zaufania
  •  parafrazowanie

6. Wybrane elementy taktyki prowadzenia rozmów:

  • planowanie i przygotowanie rozmów biznesowych
  •  wiedza o rozmówcy
  •  nawiązywanie kontaktu interpersonalnego z rozmówcą
  • kontrola przebiegu interakcji
  •  wnioskowanie na podstawie obserwacji
  • dobór i stosowanie technik wywierania wpływu
  •  rozpoznawanie mechanizmów obronnych
  •  rozpoznawanie symptomów kłamstwa
  •  formułowanie pytań
  • umiejętność rzetelnego dokumentowania przebiegu, rozmów biznesowych.

Ćwiczenia praktyczne:

  • w trakcie szkolenia treści teoretyczne przeplatane będą udziałem uczestników
     w inscenizacjach mających na celu ćwiczenie umiejętności praktycznych
  •  treści  programowe zostaną wzbogacone o prezentacje materiałów
     filmowych będących z zasobach IBBC
  •  uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniach integrujących.

Pobierz szczegółowy program szkolenia »


 

Szczegóły

Szkolenia odbywają się w grupach od 8 do 14 osób pod okiem dwóch trenerów.

W ramach usługi szkoleniowej zapewniamy Państwu wszystkie niezbędne elementy do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. Szkolenia organizowane są w nowoczesnych klimatyzowanych salach konferencyjnych z pełnym zapleczem cateringowym. 

W wycenie części szkoleniowej znajduje się: 

  • Przeprowadzenie szkolenia
  • Materiały szkoleniowe
  • Certyfikat
  • Konsultacje on-line
  • Przerwę kawową
  • Lunch serwowany 3-daniowy 

Odwiedź stronę internetową organizatora »

Podobne wydarzenia

Forum Branży Eventowej 2018
Warszawa 11 Styczeń
11 Styczeń Warszawa
Ogranizator Evential
Kategoria
Project Management
XIV Doroczna Konferencja Podatkowa "Podatki 2018"
Warszawa 30-31 Styczeń
30-31 Styczeń Warszawa
Ogranizator Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Kategoria
Podatki

Podobne wydarzenia

Forum Branży Eventowej 2018
Warszawa 11 Styczeń
11 Styczeń Warszawa
Ogranizator Evential
Kategoria
Project Management