Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
19 września
2017
Miasto: Warszawa
Organizator: Polski Instytut Rozwoju Biznesu

Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje

Jakie są najważniejsze elementy budowania świadomej komunikacji z otoczeniem? Jakie są krytyczne punkty komunikacyjne? Jakie są nowe zasady przetwarzania danych osobowych w dystrybucji ubezpieczeń? Na te i wiele innych odpowiedzą eksperci podczas spotkania przedstawicieli firm ubezpieczeniowych 19 września w Warszawie.

Zaproszeni eksperci:

Izabela Ścibior-Włodek – Główny Specjalista ds. oceny ryzyka ubezpieczeniowego SIGNAL IDUNA Życie Polska „Tele-underwriting (little „t”) jako narzędzie do optymalizacji procesu oceny ryzyka w ubezpieczeniach na życie”

Bogna Tomaszewska – Product Manager, Citi Handlowy

dr Zbigniew Długosz – radca prawny, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p.
„Tsunami regulacyjne: szanse i zagrożenia dla innowacji w ubezpieczeniach”

Jarosław Ryba – Prezes Zarządu Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych
„Jak ubezpieczyć 3 mln klientów firm pożyczkowych”

Michał Jakubowski – Dyrektor Klienta Korporacyjnego, Nationale – Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
 

Piotr Siekański – e-Commerce Project Manager, Pełnomocnik Zarządu, Ubezpieczenia online.pl
"Użytkownik vs. Instytucja, czyli bariery w rozwoju insurtechu - kto rzuca kłody i dlaczego?"

Do udziału zapraszamy przedstawicieli:  

  • instytucji finansowych
  • doradztwa finansowego, towarzystw
  • agencji ubezpieczeniowych.

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji.

Wstęp wolny, wymagana rejestracja->>

Więcej informacji na stronie wydarzenia: "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"