Miejsce: Hotel Le Meridien Bristol, Warszawa
W programie m.in.:
- Kluczowe czynniki sukcesu w bankowości prywatnej na podstawie doświadczeń polskich i europejskich
- W jakim kierunku powinna zmierzać skuteczna komunikacja i relacja z klientem zamożnym na przykładzie praktyki Banku Sarasin&Co Ltd
- Jak zwiększać trafność określenia grupy docelowej oraz dlaczego value proposition jest źródłem przewagi konkurencyjnej -case study PKO BP
- Jak wykorzystać wymogi MiFID jako źróło przewagi konkurencyjnej wskaże Anna Polańska z PKO BP
- Trendy 2011 -produkty i usługi, które warto mieć w swojej ofercie przedstawią dr Władysław Bartoszewski z Credit Suisse (Luxembourg) SA oraz Edyta Bogacka z BRE Bank SA
Do udziału w konferencji organizatorzy zapraszają:
- Podmioty zaangażowane w rozwój bankowości prytwatnej w Polsce, osoby zajmujące się tworzeniem portfela inwestycyjnego, oferty produktowej i innych usług bankowych,
- a w szczególności pracownicy i przedstawiciele działów:
- Bankowości prywatnej
- Bankowości detalicznej
- Obsługi klientów prywatnych
- Sprzedaży i marketingu bankowości detalicznej i prywatnej
- Strategii, rozwoju rynku i produktów
- Zarządzania portfelem klienta
- Przedstawiciele Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych
- Domów Maklerskich
- Towarzystw Ubezpieczeniowych, Firm Doradztwa Inwestycyjnego