Miejsce: Marriott, Warszawa
Produkty Bancassurance cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów. Równocześnie możemy zaobserwować znaczny wzrost świadomości konsumentów przy wyborze odpowiedniego produktu dla siebie. Sytuacja ta wymusiła na „sojuszach" bankowo - ubezpieczeniowych konieczność tworzenia nowatorskich produktów, mogących sprostać wymaganiom rozwijającego się rynku.
Tegoroczna konferencja opiewać będzie w nowe tematy dotąd nieporuszane na polu Bancassurance mianowicie: strefy konfliktowe na linii Bank /TU; podział obowiązków czy opieka posprzedażowa.
Konferencja skierowana jest do:
- przedstawicieli firm ubezpieczeniowych w tym dyrektorów sprzedaży, marketingu, strategii, rozwoju, kreowania nowych produktów, departamentów Bancassurance, departamentów ubezpieczeń indywidualnych i grupowych;
- przedstawicieli banków w tym dyrektorów pionu ubezpieczeń, Bancassurance, rozwoju, sprzedaży, marketingu;
- firm brokerskich oraz wszystkich osób zainteresowanym zagadnieniem Bancassurance.