Miejsce: hotel Sofitel Victoria, Warszawa
Produkty bancassurance cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów. Równocześnie możemy zaobserwować znaczny wzrost świadomości konsumentów przy wyborze odpowiedniego produktu dla siebie. Coraz trudniej jest pozyskać lojalność klienta. Sytuacja ta wymusiła na „sojuszach" bankowo-ubezpieczeniowych konieczność tworzenia nowatorskich produktów, mogących sprostać wymaganiom rozwijającego się rynku. Tematyka konferencji zawierać będzie nowe zagadnienia dotąd nieporuszane na polu bancassurance. Wprowadzona została nowatorska formuła stołów eksperckich, umożliwiająca dyskusję na wiele tematów z obszaru finansów, ubezpieczeń i bankowości.
Tematyka konferencji przeznaczona jest dla:
- Przedstawicieli firm ubezpieczeniowych, w tym dyrektorów sprzedaży, marketingu, strategii, rozwoju, kreowania nowych produktów, departamentów bancassurance, departamentów ubezpieczeń indywidualnych i grupowych
- Przedstawicieli banków w tym dyrektorów pionu ubezpieczeń, bancassurance, rozwoju, sprzedaży, marketingu
- Firm brokerskich oraz wszystkich osób zainteresowanych zagadnieniem bancassurance
Konferencja będzie trwała dwa dni. Termin zakończenia: 29 lutego.