Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
29 czerwca
2020
Miasto:
Organizator: Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych

Webinarium Księgowość 4.0.

Najnowsze trendy w księgowości, możliwości poszerzenia koszyka swoich klientów, garść sprawdzonych i najświeższych informacji o tarczy antykryzysowej i efektywnym biznesie po czasie pandemii – między innymi takie zagadnienia będą poruszać eksperci podczas Webinarium Księgowość 4.0.

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje
Kategoria: Księgowość
Fot. organizatora

Weź udział w innowacyjnym webinarium Księgowość 4.0. i poznaj najnowsze trendy z branży oraz dowiedz się, jak przywrócić pozycję swojej firmy na rynku po czasie obostrzeń wywołanych pandemią koronawirusa. Dowiedz się, co radzą eksperci. Udział w wydarzeniu jest nieograniczony i bezpłatny.

Program wydarzenia oparty jest na 2 w pełni merytorycznych panelach. Celem każdego z nich jest zachęcenie użytkowników do dyskusji, ale też przekazanie niezbędnych informacji o bieżących zmianach w obszarze finansów. Pierwszy panel niemal w całości będzie odnosił się do "Branży Biur Rachunkowych w dobie COVID-19". Prowadzącym będzie doskonale znana w branży - Alina Rudnicka-Acosta.

Drugi panel będzie poruszał zagadnienia oparte na "Branży Biur Rachunkowych w dobie pracy zdalnej". Eksperci opowiedzą tutaj o zagrożeniach, jakie niesie za sobą taka forma pracy, ale przede wszystkim poruszone zostaną kwestię cyberbezpieczeństwa i sposobów, jak chronić informacje w sieci. To spotkanie także poprowadzi Alina Rudnicka-Acosta, która o innowacyjnych rozwiązaniach rozmawiać będzie z przedstawicielami biur rachunkowych, ekspertami cyberbezpieczeństwa w sieci i specjalistami w dziedzinie finansowej komunikacji. 

Swój udział w wydarzeniu zapowiedział także przedstawiciel Ministerstwa Finansów.

Formularz zgłoszeniowy na Webinarium Ksiegowość 4.0 dostępny jest na stronie: targikielce.pl

Transmisja na żywo będzie dostępna na profilu Facebook Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych oraz profilu LinkedIn

Program:

  • I panel 45 min. Branża Biur Rachunkowych w dobie COVID-19.

Celem panelu jest zachęcenie użytkowników do dyskusji na temat zmian, które wdrożone zostały w czasie pandemii koronawirusa.

Czego dowiesz się z panelu?

1. Czy w związku z problemami firm w sektorze mikro i małych polskich przedsiębiorców, biura rachunkowe są zagrożone, co do ich istnienia?

2. Na jakie wsparcie mogą liczyć biura rachunkowe, w szczególności, że to oni wypełniają wnioski lub przygotowują dane do wniosków małych i mikro przedsiębiorców.

3. Jak biura rachunkowe może wesprzeć Ministerstwo Finansów w zakresie wdrażania tarczy antykryzysowej? Dziś sektor bankowy dostarcza narzędzia, ale dane są w posiadaniu biur rachunkowych lub bezpośrednich klientów.

4. Czy dobrym rozwiązaniem jest praca zdalna z uwagi na powierzone dane finansowe i osobowe (wrażliwe) biurom rachunkowym.

Przerwa: 15 min

 

  • II panel – 45 min. Branża Biur Rachunkowych w dobie pracy zdalnej.

Czego dowiesz się podczas panelu?

1. Czy temat pracy zdalnej jest nowy dla polskich biur rachunkowych? Praca zdalna jako biznesowa innowacja, podejście klientów i ocena czasu wykonywania poszczególnej usługi księgowo-finansowej.

2. Na jakie wsparcie mogą liczyć biura rachunkowe, aby zapewnić płynność finansową, która wesprze wdrażanie dobrych rozwiązań technologicznych? Czy z takich rozwiązań mogą skorzystać wszystkie podmioty? Jak poprawnie kalkulować koszty wdrożenia w pełni zautomatyzowanej pracy dedykowanej pracownikom i klientom?

3. Praca zdalna to zagrożenie czy szansa?

a. Cyberbezpieczeństwo  - utrata danych klientów.

b. Dostęp do danych wrażliwych, jak dane osobowe pracowników klienta lub samego klienta.

c. Jak zabezpieczyć dokumentację papierową klienta w przypadku, gdy księgowi preferują pracę z dokumentami w wersji papierowej? Z jakich narzędzi najlepiej skorzystać, by dopasować się do nowoczesnych potrzeb klienta?

4. Czy w dobie pracy zdalnej, w której następuje utrata relacji osobistych, biura rachunkowe będą pozyskiwać nowych klientów? Czy systemy informatyczne wykorzystywane dziś przez biura rachunkowe można wykorzystać sprzedażowo?

5. Jak to zrobić? Czy internet to przestrzeń do pozyskiwania relacji biznesowych i kreowania wizerunku księgowego, w tym budowanie zaufania? 

Przerwa: 15 min

 

  • III Case Study

(Informacje organizatora)

Kontakt
Międzynarodowy Kongres Biur Rachunkowych