Zwiększenie lub utrzymanie marż jest kluczowym wyzwaniem dla zarządzających firmami, w tym również dla dyrektora finansowego, który sam rzadko angażuje się w proces ustalania cen. Brak spójnej i zintegrowanej strategii cenowej lub jej skutecznej realizacji może prowadzić do niewykorzystania możliwości finansowych przez firmę. Regularne i natychmiastowe korzyści osiągane przez naszych Klientów świadczą o skuteczności wprowadzenia spójnej polityki cenowej.
Dyrektorzy finansowi, którzy borykają się dziś z problemami spadku marż, mogą odegrać niezwykle ważną rolę w przekształcaniu procesów ustalania cen i zarządzania marżą w swoich firmach. Używając danych pochodzących z systemów do analizy cen, kosztów i transakcji, dyrektorzy finansowi mogą wesprzeć proces zarówno usprawnienia strategii cenowej jak i egzekwowania cen. Ci z CFO, którzy dobrze zrozumieją proces ustalania cen, mają szansę w istotny sposób wpływać na wysokość przychodów oraz marż osiąganych przez swoje firmy.
Zalogowany jako