Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
23 września
2014
Miasto: Warszawa
Organizator: MultiTrain

Wpływ Technologii na Kondycję Przedsiębiorstw - Systemy ERP i CRM

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje
Dzięki systemom CRM i ERP sektor publiczny i prywatny ma możliwość optymalizacji oraz usprawnienia swojej pracy.  MultiTrain zaprasza na konferencję: Wpływ Technologii na Kondycję Przedsiębiorstw - Systemy ERP i CRM.


"Krok ku lepszemu". Taki cel przyświeca kolejnej edycji konferencji poświęconej tematyce zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami z klientem.

Przedsiębiorstwa, by usprawnić i ulepszyć swą działalność, coraz częściej decydują się na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań. Ma to służyć efektywnemu rozwojowi skierowanemu w stronę konsumenta. 

Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci o bogatym doświadczeniu – praktycy, którzy na co dzień korzystają z takich rozwiązań. Dzięki temu będą mogli na przykładzie swoich doświadczeń przekazać uczestnikom cenne wskazówki, które mogą okazać się pomocne przy wdrożeniu w firmach.

Z pewnością chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące systemów ERP i CRM.

Tematyka konferencji została podzielona na dwie sesje:

SESJA: ERP - platforma dla rozwoju
Wiele twarzy ERP – zagadnienia tematyczne:

1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
•  wsparcie kluczowych procesów biznesowych
•  optymalizacja wykorzystania zasobów
•  zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
•  zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
•  obieg dokumentów
•  zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
•  zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
•  konieczność czy moda - mobilny system ERP
•  wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia

SESJA: CRM - integralna część systemu
Wyzwania dla CRM - zagadnienia tematyczne:
1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM
• utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja,
automatyzacja, analiza)
• optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje
• automatyzacja sprzedaży i usług
• automatyzacja transakcji finansowych
• profilowanie klienta
• raportowanie, analiza i kontrola
• CRM a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
• dostępność informacji - mobilny CRM
• wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia i integracji

BEZPŁATNY udział dla:
• Przedstawicieli Zarządu
• Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:
- marketingu
- sprzedaży
- handlowego
- IT
- BOK
• Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
• Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
• Kadrę zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
• Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
• Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
• Operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych
• Osób odpowiedzialnych za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością.
• Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki
• Przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowanych zwiększeniem wydajności swojej firmy

Liczba miejsc ograniczona.


Kontakt:

Karolina Dłuska

Asystentka ds. organizacji konferencji

tel. +48 721 729 297

e-mail: karolina.dluska@multitrain.pl