W imieniu organizatora zapraszamy na certyfikowany warsztat, na którym uczestnicy dowiedzą się, jak rozwiązywać konflikty.
To nie konflikt jest źródłem nieporozumień i walki między ludźmi, lecz sposób jego rozstrzygania. Konflikty są naturalną częścią życia zawodowego. W grupach nastawionych na osiąganie celów za pomocą różnych metod to nieuniknione.
Konflikty możemy podzielić na te twórcze jak i na te które wpływają destrukcyjnie i obniżają efektywność działań. Skąd się biorą? Różnie – zła organizacja pracy, brak informacji, niesprawiedliwy podziału zadań, rywalizacja, walka o władzę itp. Jak sobie z nimi radzić? przede wszystkim nie chować pod dywan.
Uczestnicy podczas szkolenia poznają:
- Czym jest konflikt i jakie są fazy jego powstawania?
- Jak rozróżnić konflikt pozytywny od destruktywnego?
- Jak identyfikować źródła konfliktów?
- Skąd się biorą spory?
- Zasady rozwiązywania nieporozumień.
- Jak skutecznie wdrażać strategie rozwiązywania konfliktów?
- Sposoby doprowadzania do końca rozpoznane konflikty.
- Jak modelować otoczenie w celu zmniejszenie konfliktów destruktywnych?
Spodziewane efekty po szkoleniu:
- Podniesienie umiejętności identyfikowania konfliktów pozytywnych i destruktywnych oraz i przeciwdziałania im.
- Świadome używanie konkretnych technik pomocnych w rozwiązywaniu sporów/ konfliktów.
- Umiejętność wykorzystania metody „wygładzania ścieżki”, czyli modelowania otoczenia w celu przeciwdziałania typowym konfliktom.
- Precyzyjne przedstawianie własnego punktu widzenia w sytuacjach spornych.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie wydarzenia.
Rejestracji można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy.