Temat tygodnia
– zobacz, ile zarobi doradca klienta, analityk i dyrektor oddziału.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
12 października
do 13 października
2017
Miasto: Warszawa
Organizator: Business Media Solutions

Zarządzanie konfliktem

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje

W imieniu organizatora zapraszamy na certyfikowany warsztat, na którym uczestnicy dowiedzą się, jak rozwiązywać konflikty.

To nie konflikt jest źródłem nieporozumień i walki między ludźmi, lecz sposób jego rozstrzygania. Konflikty są naturalną częścią życia zawodowego. W grupach nastawionych na osiąganie celów za pomocą różnych metod to nieuniknione.

Konflikty możemy podzielić na te twórcze jak i na te które wpływają destrukcyjnie i obniżają efektywność działań. Skąd się biorą? Różnie – zła organizacja pracy, brak informacji, niesprawiedliwy podziału zadań, rywalizacja, walka o władzę itp. Jak sobie z nimi radzić? przede wszystkim nie chować pod dywan.


 

Uczestnicy podczas szkolenia poznają:

  • Czym jest konflikt i jakie są fazy jego powstawania?
  • Jak rozróżnić konflikt pozytywny od destruktywnego?
  • Jak identyfikować źródła konfliktów?
  • Skąd się biorą spory?
  • Zasady rozwiązywania nieporozumień.
  • Jak skutecznie wdrażać strategie rozwiązywania konfliktów?
  • Sposoby doprowadzania do końca rozpoznane konflikty.
  • Jak modelować otoczenie w celu zmniejszenie konfliktów destruktywnych?

Spodziewane efekty po szkoleniu:

  • Podniesienie umiejętności identyfikowania konfliktów pozytywnych i destruktywnych oraz i przeciwdziałania im.
  • Świadome używanie konkretnych technik pomocnych w rozwiązywaniu sporów/ konfliktów.
  • Umiejętność wykorzystania metody „wygładzania ścieżki”, czyli modelowania otoczenia w celu przeciwdziałania typowym konfliktom.
  • Precyzyjne przedstawianie własnego punktu widzenia w sytuacjach spornych.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie wydarzenia.

Rejestracji można dokonać poprzez formularz zgłoszeniowy.