Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
3 marca
do 8 marca
2011
Miasto:
Organizator:

Zmiany w zasadach opodatkowania VAT działalności marketingowej

Typ wydarzenia: Seminaria i konferencje

Obecnie w Sejmie kończą się prace nad kolejną nowelizacją ustawy o VAT. Będzie ona miała bardzo duży wpływ na zasady opodatkowania działań marketingowych prowadzonych przez przedsiębiorców.

Dodatkowo, wiele wątpliwości budzi najnowsze orzecznictwo ETS dotyczące organizacji akcji marketingowych, w tym m.in. programów lojalnościowych. Planowane zmiany będą co do zasady niekorzystne dla podatników. Nie mniej jednak nie oznacza to końca optymalizacji VAT działalności marketingowej.

Podczas webcastu omówimy wpływ zmian na najczęściej spotykane modele działań marketingowych:

  • Nowelizacja ustawy o VAT
  • Wyłączenia z zakresu opodatkowania nieodpłatnych wydań towarów
  • Wydania towarów dokonywane w ramach programów lojalnościowych lub poprzez agencje reklamowe
  • Możliwości optymalizacji zobowiązań w zakresie VAT po nowelizacji przepisów

Seminarium jest bezpłatne. Start: 10.00

Więcej informacji