Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
28 stycznia
2021
Miasto:
Organizator: MARS

Mars Open Talks #3. Marketing

Mars Open Talks to inicjatywa Współpracowników Mars mająca na celu dzielenie się wiedzą ze wszystkimi studentami. Kolejne spotkanie z tej serii, tym razem dotyczące marketingu, odbędzie się 28 stycznia o godz. 16. Online!

Typ wydarzenia: Spotkania
Kategoria: Marketing

Jak wygląda od środka praca w jednej z największych firm FMCG na świecie? Trenerzy z Marsa wprowadzą Was w świat społecznie odpowiedzialnego biznesu, w trakcie 5 wirtualnych spotkań. Trzecie już niedługo, 28 stycznia o godz. 16. 

Słyszałeś na studiach coś o badaniach, promocji, analityce, ale chciałbyś zobaczyć, jak to wygląda w praktyce?
➡️ Chcesz dowiedzieć się, jak tworzymy znane na całym świecie marki dla zwierząt?
➡️ Masz dość teorii i marzy Ci się spotkanie wypełnione case’ami biznesowymi?

Tego wszystkiego i o wiele więcej dowiesz się w trakcie kolejnego spotkania Mars Open Talks! 

 

Mars Open Talks #3: Jak przez właściciela dotrzeć do serca pupila. Rozmawiamy o marketingu w FMCG.

TALK 1 Badania, analityka i kreacja, czyli za co kochamy swoją pracę?

Marketing to temat rzeka, łączący w sobie wiele obszarów, od strategicznych po typowo operacyjne. Misja i wizja marki, badania konsumenckie, marketing “XP”, dogłębna analiza rynku, lokalna kreacja na podstawie globalnego brandbooka. Codziennie robimy coś innego i dlatego o tym, jak wygląda nasza praca w Mars, możemy opowiadać długo 😉. Podczas spotkania to Wy będziecie wybierać zagadnienia, które interesują Was najbardziej! Już teraz obiecujemy, że podzielimy się z Wami naszą wiedzą i doświadczeniem, by pokazać, jak wiele możliwości i radości daje opieka nad marką Royal Canin.

Trenerki:

  • Anna Moryto, Central Northern Europe VET Portfolio Manager (Royal Canin)
  • Agnieszka Czeczenikow, VET Transformation Manager (Royal Canin)
  • Gościnnie Katarzyna Świerczek, MIE Intern (Royal Canin)

 

TALK 2 Czy marketing jest dla mnie? Kilka słów o faktach i mitach dotyczących pracy marketera.

Product, price, placement, promotion. Słynna zasada 4P jest podstawą wszelkich działań marketingowych. To już pewnie wiecie z zajęć na uczelni. Jednak to dopiero początek!

W trakcie naszego spotkania opowiemy o tym, dla kogo praca w marketingu będzie idealnym wyborem ścieżki kariery. Zmierzymy się z faktami i mitami krążącymi po rynku, pokażemy Wam, że zarówno umysł ścisły, jak i kreatywny znajdą swoje miejsce w świecie marek, strategii i danych.

Trenerki:

  • Iwona Zagórska-Dusik, Cat Portfolio Manager (Mars Petcare)
  • Urszula Włodarczyk, Dog Portfolio Manager (Mars Petcare)

 

Link do transmisji uczestnicy otrzymają mailowo, w dniu wydarzenia.