Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
11 października
do 12 października
2017
Miasto: Rzeszów
Organizator: Grupa Most Wanted!

Spotkanie Kobiet HR w Rzeszowie

Typ wydarzenia: Spotkania

XIII edycja konferencji z serii HR na szpilkach to wyjątkowa okazja dla kobiet sukcesu, aby poznać najnowsze trendy w rekrutacji z wykorzystaniem social mediów, dowiedzieć się jak dopasować stosowane przez siebie metody do kandydatów, poznać techniki zwiększania zaangażowania pracowników i budowania marki swojej firmy. Będzie można również dowiedzieć się jak odkrywać i rozwijać ukryte talenty w organizacji. Tematem przewodnim konferencji będą współczesne wyzwania HR.

Podczas tej edycji HR na szpilkach będzie możliwość uczestnictwa zarówno w konferencji, jak również w wyjątkowych warsztatach. Prelekcje pierwszego dnia wygłoszą eksperci i ekspertki z ogromnym doświadczeniem i wiedzą z dziedziny HR – Krystian Dryniak, Łukasz Szymula, Justyna Faliszek Majewska, Maja Gojtowska, Magdalena Zamojska, Karol Zamojski oraz Anna Mikulska. Tematy poruszane podczas wystąpień to między innymi – rekrutacja w social mediach, motywacja 2.0, wizerunek, który wspiera w karierze, zarządzanie różnorodnymi pokoleniami w organizacji, zarządzanie talentami oraz zarządzaniem doświadczeniem kandydatów w odniesieniu do employer brandingu.

Drugiego dnia konferencji odbędą się warsztaty „SOCIAL MEDIA w HR i rekrutacji”. Uczestnicy po warsztacie będą potrafili urozmaicić tradycyjne działania realizowane przez zespoły HR. Dzięki nowoczesnym technologiom oraz social mediom można znacznie taniej i efektywniej docierać do kandydatów, wchodzić w dialog, odpowiadać na bieżąco na pytania. Dzięki warsztatowi uporządkowana i poszerzona zostanie wiedza na temat sposobów działania w social mediach, narzędzi które warto stosować, aby praca rekrutera była łatwiejsza.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

  • Projektować działania rekrutacyjne w social media
  • Określić etapy candidate journey
  • Mapować punkty styku kandydata z marką w Internecie
  • Budować profile i ogłoszenia przyjazne wyszukiwarkom
  • Budować społeczności kandydatów wokół firm
  • Ogłaszać nowe oferty
  • Prowadzić dialog z kandydatami
  • Monitorować efekty swoich działań

Warsztat poprowadzi Maja Gojtowska. Jest ekspertem w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów.

Kontakt dla uczestników:

kontakt@grupamw.pl

tel: 22 113 95 50

Więcej informacji i zapisy na stronie wydarzenia >>