Adresaci szkolenia:
- Przedstawiciele Handlowi,
- Doradcy klienta,
- Sprzedawcy,
- Account Managerowie,
- osoby, które czują chęć przełamywania schematów myślenia i osiągania wyników w sprzedaży dla finansistów
Program:
- Rentowny, czyli jaki?
- Rentowność i płynność - co musisz o nich wiedzieć, żeby zacząć przedstawiać argumenty finansiście
- Stałe fragmenty gry - jak rozegrać termin płatności rabaty?
- Kapitał roboczy - co budżetują firmy i jaki ma to wpływ na sukces negocjacyjny handlowca?
- Cena, narzut, marża, zysk, kontrybucja, rabat - jak z nich zrobić swoich sprzymierzeńców w rozmowie z finansistą?
2. O czym myśli finansista, gdy negocjuje transakcję….
- Cena transakcyjna, przyszłe koszty generowane transakcją, koszty wyjścia z umowy
- Capex, czy Opex - dlaczego handlowcom potrzebna ta wiedza?
- Jak podatki bezpośrednie i pośrednie modyfikują kalkulacje finansisty?
- Koszty stałe, zmienne, bezpośrednie i pośrednie - w jaki sposób wpływają na podejmowanie decyzji zakupowych przez ludzi finansów?
- Waluta kontraktu - jak rozegrać ten argument?
3. Czas na wyzwanie - negocjuj z finansistą i zmierz się z oceną!
- W tej części uczestnicy indywidualnie będą prowadzili negocjacje z prowadzącą zajęcia i otrzymają informację zwrotną