Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
10 czerwca
do 11 czerwca
2015
Miasto: Warszawa
Organizator: Polska Rada Centrów Handlowych

Targi REDI. Retail Destination Initiative

Typ wydarzenia: Targi pracy

Targi REDI. Retail Destination Initiative to europejskie miejsce spotkań i rozmów przedstawicieli miast oraz najemców i deweloperów posiadających strategię dla regionu Europy Centralnej i Wschodniej. Organizatorem wydarzenia jest Polska Rada Centrów (PRCH). W pierwszej edycji targów ReDI, które odbyły się w dniach 28–29 maja 2014 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie, uczestniczyło blisko 1400 decydentów z branży nieruchomości handlowych, ponad 350 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych, ponad 50 wystawców, którzy prezentowali portfolio ponad 100 centrów handlowych z Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej.

Najbliższa edycja targów ReDI już 10–11 czerwca 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Targi ReDI to:
• blisko 1400 decydentów z branży nieruchomości handlowych;
• ponad 50 wystawców;
• 350 przedstawicieli najemców i sieci handlowych;
• prezentacje nowych i istniejących centrów handlowych;
• platforma rozwoju centrów i ulic handlowych w Polsce;
• prezentacje nowych technologii i usług dla najemców oraz centrów i ulic handlowych.

Targi ReDI to także przestrzeń i okazja do wymiany wiedzy oraz doświadczeń. Podczas tegorocznych targów przygotowane zostaną cztery inspirujące panele dyskusyjne ReDI to TALK, które poruszać będą najważniejsze dla branży tematy.

ReDI for Young Designers młodzi projektanci w retailu
ReDI for Infrastructure rozwój handlu w węzłach komunikacyjnych
ReDI for Legislation bariery administracyjno-prawne rozwoju i modernizacji obiektów handlowych
ReDI for Best Practices wzorce międzynarodowe i polskie w rozliczaniu kosztów wspólnych
ReDI for International Retailers dane i fakty jako podstawa trafnych decyzji biznesowych

Podczas tegorocznych targów przygotowaliśmy także: 
• ReDI After Party – business mixer – w klubie Opera (10 czerwca)
• HUSH Zone - centrum kontaktu dla młodych projektantów (nowość)
• B2B Zone - specjalna strefa spotkań (nowość)
• ReDI Study Tours – bezpłatne wycieczki po centrach handlowych (nowość/11 czerwca)
• Strefa Omnichannel - prezentacje i punkty konsultacyjne (nowość)

Więcej informacji na stronie www.redi.org.pl