Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Wydarzenie archiwalne
16 listopada
2021
Miasto:
Organizator: Arena

Oszczędność czasu w biurze rachunkowym. OCR, konwerter i robot w praktyce (webinar)

Typ wydarzenia: Warsztaty
Kategoria: Księgowość

Arena Digital serdecznie zaprasza na bezpłatny, praktyczny webinar pt „Proste sposoby na oszczędność czasu w biurze rachunkowym. OCR, konwerter, robot.” Zderzenie podejścia księgowego i eksperta od automatyzacji procesów biznesowych – jak wypracować oszczędności czasu i pieniędzy w firmie księgowej – już 16 listopada o godz. 13:00.

Prowadzenie biura rachunkowego to nie lada wyzwanie. Poza znajomością przepisów i przestrzeganiem terminów koniecznością jest umiejętność organizacji pracy i efektywnego nią zarządzania. Ale czy to wystarczy? Biorąc pod uwagę mocną konkurencję na rynku usług księgowych oraz wszechobecną presję czasu odpowiedź brzmi – nie. Co zatem zrobić, by biuro rachunkowe pracowało nie tylko szybciej, ale i efektywniej oraz zyskało przewagę konkurencyjną?

Większość czynności wykonywanych w biurze rachunkowym charakteryzuje się powtarzalnością i wymaga koncentracji oraz dokładności. Patrząc na zadania z perspektywy pracownika biura, są one wymagające oraz męczące. Nawet najlepszy specjalista czuje zmęczenie i zdarza mu się popełnić błąd – to zupełnie normalne. Istnieje jednak sposób, by ułatwić pracę całego biura i odciążyć pracowników. Jak? Poprzez wykorzystanie narzędzi dla biur rachunkowych takich jak systemy OCR, systemy obiegu dokumentów czy roboty.

Zdajemy sobie sprawę, że dla wielu księgowych myśl o robotyzacji biura rachunkowego wydaje się obca i niezrozumiała. Mając to na uwadze, zapraszamy na bezpłatne szkolenie online, podczas którego doświadczona księgowa, Irmina Stańczak, Senior Digital Solutions Specialist Michał Strycki oraz uznany ekspert ds. robotów – Michał Wawiórko w przystępny sposób opowiedzą o dostępnych narzędziach oraz wyjaśnią do czego możemy wykorzystać roboty w biurze rachunkowym. Webinar odbędzie się 16 listopada o godzinie 13:00

Rejestracja na webinar: Oszczędność czasu w biurze rachunkowym. Praktyczne narzędzia: OCR, Konwerter, Robot – 16 listopada o godzinie 13:00

Agenda:

Część I

  • Czym jest OCR?
  • Omówienie dostępnych na rynku narzędzi przeznaczonych dla Biur rachunkowych.
  • Skanuj.to / skany / SaldeoSMART / wFirma
  • Modele pracy i opłacalność biznesowa.
  • Perspektywa rozwojowa – czy dalej warto inwestować?

Część II

  • KONWERTERY – po co i dla kogo?
  • Krytyczny przegląd najpopularniejszych narzędzi na rynku.
  • Możliwości personalizacji.
  • Rozwiązania indywidualne.

Część III

  • ROBOTYZACJA – czym są roboty software’owe?
  • Jak to działa? Co robot może zrobić za mnie? Możliwości i ograniczenia.
  • Po co robot w Biurze rachunkowym?
  • Dlaczego warto zainteresować się robotami?

Rejestracja na webinar: Oszczędność czasu w biurze rachunkowym. Praktyczne narzędzia: OCR, Konwerter, Robot – 16 listopada o godzinie 13:00