Temat tygodnia
Polecamy wywiad dotyczący pracy księgowego alternatywnych funduszy inwestycyjnych.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

Jan Michalski liderem Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

Zobacz oferty pracy

Jan Michalski, dotychczasowy Lider Salesforce w Deloitte w Europie Środkowej, objął funkcję Lidera Deloitte Digital. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój szerokiej oferty usług związanych z transformacją cyfrową firm.
Kategoria: Awanse
14.01.2019
Zobacz
oferty pracy

Deloitte Digital, będący częścią międzynarodowej firmy doradczej Deloitte, stawia na rozwój wsparcia w zakresie transformacji cyfrowej, łącząc kompetencje technologiczne i kreatywne ze strategią oraz doradztwem biznesowym.

– Rozszerzenie usług Deloitte Digital wynika przede wszystkim z naszej współpracy z klientami i ich rosnących oczekiwań związanych z kompleksową obsługą transformacji cyfrowej: od przygotowania strategii po doradztwo, wdrożenia nowych rozwiązań czy ich koordynację. W obliczu dynamicznych zmian związanych m.in. z Przemysłem 4.0 firmy doradcze, takie jak Deloitte, muszą rozszerzać zakres swojej działalności i wsłuchiwać się w potrzeby rynku – mówi Andrzej Lachowski, Partner Zarządzający Działem Konsultingu Deloitte.

Jan Michalski posiada ponad dziesięć lat doświadczenia w obszarach CRM, mobile, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta. Specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych technologii i wykorzystaniu ich do poprawiania rezultatów biznesowych oraz budowania długotrwałych relacji z klientami. Jako Lider Deloitte Digital będzie kierował pracą blisko 200 osób w Europie Środkowej, doradzając firmom, w jaki sposób efektywnie wykorzystywać technologię do tworzenia najlepszych doświadczeń klientów i użytkowników na każdym etapie ich interakcji z marką.

– Bardzo uważnie śledzimy zachodzące na rynku zmiany. Dynamicznie postępujący rozwój nowych technologii kładzie kres dotychczasowym modelom biznesowym, zmieniając układ rynkowych sił i tworząc nowe. Najistotniejsze są jednak rosnące oczekiwania konsumentów. Naszą rolą jest to, aby je zamieniać w sukces naszych klientów. Dlatego w świadczonych przez nas usługach łączymy trzy kluczowe aspekty: strategię, wsparcie technologiczne i kreatywne oraz konsulting. Nie ograniczamy się wyłącznie do przyjętych już rozwiązań, ale szukamy także nowych możliwości, reagując na aktualne trendy – zaznacza Jan Michalski.

Objęcie przez Jana Michalskiego stanowiska Lidera Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej to kolejny krok w dalszym rozwoju usług technologicznych świadczonych przez Deloitte. Jan Michalski zastąpił na tym stanowisku Olgierda Cygana, który kończy współpracę z firmą.

Autor: Redakcja
KarierawFinansach.pl

Redakcja KarierawFinansach.pl podejmuje tematy ciekawe i ważne dla pracowników branży finansowej i osób, które dopiero myślą o karierze w finansach. 

Zobacz również