Temat tygodnia
Zobacz, jak zmienia się przyszłość zawodu księgowego.
Polecamy
Rozwiń

Przewodnik "Kariera w Finansach i Bankowości"

Zobacz najnowszą edycję prestiżowego magazynu przeznaczonego dla osób zainteresowanych pracą w branży finansowej. Przeczytaj artykuły naszej redakcji, zapoznaj się z wypowiedziami ekspertów i dowiedz się, jaka jest przyszłość świata finansów!

W przewodniku znajdziesz ponadto profile pracodawców, którzy poszukują młodych finansistów.

Aplikacja mobilna przewodnika

Przewodnik jest również dostępny w formie aplikacji mobilnej. Pobierz aplikację i bądź na bieżąco ze światem finansów! Znajdziesz w niej między innymi merytoryczne artykuły, profile pracodawców oraz aktualne oferty praktyk w branży finansowej.
 
Pobierz aplikację:

Życzymy miłej lektury!

Przewodnik "Kariera w Finansach i Bankowości"

Zobacz najnowszą edycję prestiżowego magazynu przeznaczonego dla osób zainteresowanych pracą w branży finansowej. Przeczytaj artykuły naszej redakcji, zapoznaj się z wypowiedziami ekspertów i dowiedz się, jaka jest przyszłość świata finansów!

W przewodniku znajdziesz ponadto profile pracodawców, którzy poszukują młodych finansistów.

Aplikacja mobilna przewodnika

Przewodnik jest również dostępny w formie aplikacji mobilnej. Pobierz aplikację i bądź na bieżąco ze światem finansów! Znajdziesz w niej między innymi merytoryczne artykuły, profile pracodawców oraz aktualne oferty praktyk w branży finansowej.
 
Pobierz aplikację:

Życzymy miłej lektury!

Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

Marta Życińska Dyrektorem Marketingu w MasterCard

Z dniem 1 czerwca 2016 roku Marta Życińska objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w polskim oddziale MasterCard Europe. Będzie odpowiadać za działania promujące firmę MasterCard, należące do niej marki, rozwiązania i produkty, a także za współpracę marketingową z bankami i sieciami handlowymi oraz za projekty sponsoringowe firmy w Polsce. Będzie jednocześnie zarządzać kilkuosobowym zespołem.
Kategoria: Awanse
06.06.2016

Dotychczasowa dyrektor marketingu, Luiza Derek, objęła nową rolę w europejskich strukturach firmy, gdzie będzie odpowiadać za współpracę marketingową z kluczowymi wydawcami kart płatniczych.

Marta Życińska posiada ponad czternastoletnie doświadczenie w marketingu. Przez ostatnie siedem lat pracowała w Grupie PZU, najpierw jako dyrektor ds. komunikacji marketingowej, a następnie - dyrektor biura marketingu. Odpowiadała tam za komunikację, media, działania digital, badania marketingowe oraz trade marketing, przeprowadzając m.in. strategiczny projekt odświeżenia marki i zmiany logo PZU. Wcześniej związana była z PTK Centertel, gdzie przez kilka lat budowała markę Idea dla Firm, a następnie brała udział w rebrandingu na Orange i kierowała komunikacją masową tej marki. Wielokrotnie zasiadała w kapitule konkursu EFFIE, jest także laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku.
 

Nowa dyrektor marketingu polskiego oddziału MasterCard ukończyła Brock University w Kanadzie na kierunku marketing, posiada także dyplom MBA zdobyty w Wyższej Szkole Zarządzania i Oxford Brookes University.

Źródło: www.prnews.pl

Zobacz również