Mastercard jest obecny w Polsce od ponad 30 lat i planuje dalszy rozwój działalności w kraju. Firma uruchomiła centra usług profesjonalnych w Warszawie i Gdańsku. Planuje docelowo pozyskać ok. 300 specjalistów w Warszawie i ok. 100 osób w Gdańsku.
Nowozatrudnieni pracownicy będą wspierać rozwój innowacyjnych rozwiązań technologicznych i doradczych dla klientów Mastercard w Europie i na świecie — podkreśla Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe.
Decyzja firmy o rozbudowie obecności w naszym kraju może świadczyć o tym, że Polska jest atrakcyjnym miejscem do inwestowania dla firmy z branży fintech. Umożliwiają to m.in. nowoczesna infrastruktura, a także gotowość Polek i Polaków do testowania nowych rozwiązań. Potwierdzają to wyniki badania Fundacji Digital Poland: wynika z nich, że liczba Polaków, którzy z chęcią sięgają po nowinki technologiczne, rośnie z roku na rok. W 2021 roku stanowili 66 proc. badanych, w 2025 roku gotowość do poznawania nowych technologii deklarowało już 78 proc. badanych.
Kogo szuka Mastercard?
Kto może znaleźć zatrudnienie w tej międzynarodowej korporacji? Firma szuka ekspertów i liderów na stanowiska od konsultantów, przez menedżerów, aż po dyrektorów.
Firma szuka osób:
- z wysokimi kompetencjami analitycznymi,
- innowacyjnym podejściem
- i umiejętnością pracy w międzynarodowym środowisku projektowym.
Dodatkowym atutem kandydatek i kandydatów będzie wykształcenie kierunkowe w obszarach takich jak ekonomia, finanse, technologie, marketing czy analityka danych.
Kandydaci mogą mieć różny poziom wcześniejszego stażu pracy – od roku do kilkunastu lat w branży usług profesjonalnych. Kluczowym elementem rozwoju centrów usług profesjonalnych będzie zatrudnianie doświadczonych profesjonalistów — mówi dyr. Marta Życińska.
Dodatkowo stworzone zostaną miejsca pracy przeznaczone dla absolwentów, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę i chcą zdobywać doświadczenie w globalnej organizacji.
Mastercard rekrutuje w następujących obszarach:
- doradztwo strategiczne i biznesowe,
- zaawansowana analityka danych,
- doradztwo technologiczne i cyfrowe,
- badania rynku,
- wsparcie wdrożeniowe i operacyjne,
- usługi lojalnościowe i marketingowe (doradztwo i egzekucja),
- cyberbezpieczeństwo,
- innowacje,
- oraz sztuczna inteligencja.
Inwestycja Mastercard wyraźnie wskazuje na kierunek ewolucji karier w finansach i bankowości – odchodzenie od tradycyjnych ról na rzecz specjalizacji technologicznych.
Program rekrutacyjny Mastercard potrwa do 2028 roku. Firma deklaruje długoterminowe zaangażowanie w rozwój polskiego ekosystemu talentów i w ramach planu rekrutacyjnego zamierza także współpracować z lokalnymi uczelniami, kształcącymi przyszłe kadry.
Polecane oferty pracy ze specjalizacji: Księgowość / Finanse









