Oferujemy
- Praca w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę. Umowa na okres 1,5 roku
- Atrakcyjny system wynagradzania w formie wynagrodzenia podstawowego i systemu premiowego.
- Szeroki i konkurencyjny pakiet świadczeń (kurs językowy, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, bony okolicznościowe, bony żywnościowe, odzież biznesowa w postaci naszych produktów, rabat dla pracowników, programy wellness).
- System równoważnego czasu pracy obejmujący krótkie piątki.
Opis stanowiska
- Zarządzanie zamówieniami, zwrotami oraz działania sprawozdawcze dla poszczególnych klientów.
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta i wsparcia udzielanego partnerom biznesowym i klientom poprzez proaktywną komunikację
- Przygotowanie raportów; przeglądanie i analizowanie wskaźników KPI dla przydzielonych klientów. Dostarczanie raportów dziennych/tygodniowych/miesięcznych
- Wsparcie procesów planowania i dystrybucji POSM'ów. Zarządzanie operacjami logistycznymi związanymi z POSM i meblami.
- Aktualizacja bazy danych klientów do celów sprzedaży i marketingu.
- Modyfikowanie zamówień zgodnie z polityką i procedurami
Profil kandydata
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta na podobnym stanowisku
- Doświadczony w nawiązywaniu, zarządzaniu i rozwijaniu relacji z klientami poprzez zrozumienie ich potrzeb, stosowanie najlepszych praktyk w celu poprawy satysfakcji klientów.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne/priorytetyzacja, dbałość o szczegóły
- Silne umiejętności interpersonalne z naciskiem na współpracę w zespole.
- Umiejętność obsługi komputera: MS Excel, MS Outlook, MS Word. Wiedza z zakresu SAP będzie atutem
- Znajomość języka rosyjskiego na poziomie biegłym - warunek konieczny
- Znajomość języka angieslkiego na poziome bardzo dobrym