Dla naszego klienta, wiodącej międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydatów, którzy dołączą do działu zakupów w nowym SSC i pomogą w tworzeniu i rozwoju struktur organizacji we Wrocławiu.
Opis stanowiska:
- procesowanie i monitorowanie wszystkich aspektów procesu zakupowego w łańcuchu dostaw,
- tworzenie i zamykanie zleceń zakupu w oparciu o zdefiniowane zasady i regulacje,
- stały kontakt z dostawcami, monitorowanie terminów dostaw zgodnie z określonymi zasadami,
- dbałość o wysoką efektywność i rentowność procesu zakupowego,
- sporządzanie okresowych raportów i analiz,
- wsparcie w zakresie reklamacji w stosunku do dostawcy,
- zarządzanie masterdata (np. danymi podstawowymi dostawcy/materiałów/statusu płatności).
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego,
- dyplom ukończenia studiów wyższych w pokrewnej dziedzinie,
- doświadczenie w zakresie Zakupów / Logistyki / SCM / Analizy Danych,
- dobra znajomość systemu SAP MM lub równoważnego ERP,
- silna orientacja na klienta i dobre umiejętności komunikacyjne,
- umiejętność samodzielnego poszukiwania rozwiązań i usprawnień oraz zainteresowanie nowymi technologiami będą dodatkowym atutem,
- analityczny i strategiczny sposób myślenia,
- chęć pracy w międzynarodowym środowisku i bycie aktywnym członkiem zespołu.
Oferta obejmuje:
- praca w nowym wrocławskim Global Services Center,
- perspektywa awansu wraz z rozwojem struktur organizacji,
- długoterminowe, stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- nowoczesne biuro w centrum Wrocławia,
- pakiet świadczeń obejmujący opiekę medyczną,
- możliwości rozwoju i kariery zawodowej.