Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2019-07-30
Trade Marketing Specialist
Nr ref. 33759_MP_PL
Warszawa, mazowieckie
BPO/SSC
Data aktualizacji: 2019-07-30

Trade Marketing Specialist


Warszawa33759_MP_PL

Nasz Klient jest przedstawicielem dwóch niemieckich producentów z branży FMCG, w tym jednego o ponad 100-letniej tradycji w dostarczaniu najwyższej klasy produktów, dostępnych w kilkudziesięciu krajach. Klient jest europejskim liderem innowacji w zakresie produkcji uwzględniającej troskę o środowisko naturalne, a działania przez niego podejmowane spopularyzowały wykorzystanie materiału PET do produkcji wysokiej jakości opakowań nadających się do ponownego recyklingu. W związku z rozwojem działalności, Klient rekrutuje w swoje szeregi nowego członka zespołu marketingowego i oczekuje od niego kompleksowych działań komunikacyjno-trade'owych wobec swoich kluczowych brandów. Założeniem na nowo-obsadzone stanowisko jest wsparcie działu sprzedaży za pomocą wszelkich narzędzi marketing mix, wprowadzenie nowych produktów na rynek polski oraz internacjonalna współpraca z innymi działami przy wdrażaniu innowacji i lokalnych strategii marketingowych.
Oferujemy
Klient oferuje:
  • Laptop, telefon komórkowy jako narzędzia do pracy;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system bonusowy;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Dopłaty do kosztów za dojazdy komunikacją miejską.
Opis stanowiska
Do kluczowych obowiązków Kandydata należeć będą:
  • Tworzenie, implementacja oraz egzekucja strategii trade marketingowej dla kluczowych brandów;
  • Działania, mające na celu poszerzanie zakresu brand awarness na rynku polskim;
  • Tworzenie materiałów marketingowych, w tym digitalowych - zarówno osobiście, jak i we współpracy z agencjami zewnętrznymi;
  • Współpraca cross-działowa, m.in. z działami sprzedaży (analiza i kontrola stocku), logistyki, czy księgowości (raportowanie oraz praca w SAP);
  • Kontrolowanie designu, treści i procesu implementacji opakowań oraz etykiet poszczególnych produktów;
  • Monitoring rynków oraz działań konkurencji - rekomendowanie strategii w oparciu o insighty konsumenckie;
  • Regularne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych na poziomie lokalnych i rzadziej - międzynarodowym;
  • Zarządzanie pracą asystenta, dającego bieżące wsparcie osobie na tym stanowisku;
  • Reprezentowanie Klienta podczas różnorodnych wydarzeń, w tym wobec przedstawicieli mediów.
Profil kandydata
Od Kandydata na tym stanowisku oczekuje się:
  • Min. 2-letniego doświadczenia w trade marketingu w branży FMCG po stronie polskich producentów o mniejszych strukturach pracownicznych;
  • Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne);
  • Znajomości trendów rynkowych oraz insightów konsumenckich;
  • Bardzo dobrej znajomości Pakietu Office (w tym zwłaszcza Power Point oraz Excel);
  • Wielozadaniowości, kreatywności, dużej motywacji do pracy w stylu "all hands onboard", również pod presją czasu - typ "człowieka orkiestry";
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Mobilności i otwartości na podróże służbowe w kraju i za granicą;
  • Wysokiego poziomu zdolności analitycznych, dużych kompetencji miękkich (relacyjność oraz komunikacja);
  • Chęci poszerzania/doskonalenia swoich kompetencji w trade marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji;
  • Doświadczenie w pracy z programem SAP będzie dodatkowym atutem.

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców