Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deloitte
Data aktualizacji: 2021-12-09
Warszawa, mazowieckie
Konsulting
angielski
Data aktualizacji: 2021-12-09
REKRUTACJA ZDALNA

Kogo szukamy

Poszukujemy osoby, która wzmocni zespół zajmujący się diagnozą i mapowaniem aktualnych doświadczeń klientów różnych branż, produktów i usług, przeprowadzając badania, obserwacje i analizy danych i sporządzając mapy podróży klienta a także projektowaniem takich podróży dla nowych klientów, produktów i usług. Osoba, której poszukujemy, powinna wiedzieć, jak zidentyfikować grupę docelową, potrafić zdiagnozować jej potrzeby, prowadząc badania, a następnie przekuć je na rekomendacje projektowe. Powinna także wiedzieć, jak przetestować tworzone i istniejące już rozwiązania, aby wskazać przestrzeń do ich ulepszeń. Codziennością w naszej pracy jest także aktywne uczestnictwo w warsztatach z klientami i samodzielne ich moderowanie.

 

Oczekiwane umiejętności:

  • umiejętność stawiania trafnych pytań i formułowania hipotez
  • umiejętność zaprojektowania prawidłowego i adekwatnego do stawianych pytań schematu badawczego opartego o właściwy dobór metod i technik oraz prawidłową konstrukcję próby
  • rozumienie specyfiki różnych podejść badawczych (badania jakościowe/ ilościowe, badania deklaratywne/ obserwacyjne, badania z użytkownikami/ badania eksperckie/ badania w oparciu o dane zastane)
  • samodzielne moderowanie wywiadów pogłębionych
  • sporządzanie prezentacji i raportów prezentujących logiczny tok rozumowania i argumentujących prezentowane wnioski
  • umiejętność przedstawiania i argumentowania swojego zdania w postaci prezentacji przed zróżnicowanym audytorium
  • swobodne posługiwanie się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym uczestniczenie w spotkaniach i warsztatach, moderowanie wywiadów i prowadzenie prezentacji

Mile widziane:

  • wiedza z zakresu Service Design (SD) i/ lub Customer Experience (CX)
  • znajomość metod projektowania zorientowanych na użytkownikach (np. Design Thinking, User Centered Design, projektowanie partycypacyjne)
  • umiejętności z zakresu Web Analytics
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego. 
2+
Lata doświadczenia
Angielski
Angielski
Polski
Polski

Inne wymagania

Twoja przyszła rola

Zakres obowiązków:

  • projektowanie i opisywanie schematów badawczych, dobór właściwych metod i technik, współpraca przy tworzeniu ofert badawczych
  • tworzenie narzędzi badawczych (screenerów rekrutacyjnych, scenariuszy, kwestionariuszy)
  • prowadzenie obserwacji badawczych, moderowanie wywiadów indywidualnych, wsparcie podczas warsztatów z klientami
  • opracowywanie wyników badań w postaci raportów i prezentacji, schematów i map
  • projektowanie docelowych rozwiązań w oparciu o wyniki badań i analiz oraz tworzone ekspertyzy
  • wsparcie w administrowaniu projektów od strony niezbędnej dokumentacji
  • stały rozwój i podnoszenie kompetencji badawczych i strategicznych (szczególnie w obszarze service design)
  • na stanowisku seniorskim: wspieranie rozwoju kompetencji w zespole i dzielenie się wiedzą wewnątrz organizacji oraz podczas wystąpień publicznych

 

 

Co oferujemy

Praca z największymi markami
Praca z największymi markami
Spotkania integracyjne
Spotkania integracyjne
Dostęp do rozbudowanej sieci kontaktów biznesowych
Dostęp do rozbudowanej sieci kontaktów biznesowych
Travel Insurance
Ubezpieczenie podróżne
Ludzie z którymi chce się pracować
Ludzie z którymi chce się pracować
Downtown office location
Biuro w centrum
Darmowa wypożyczalnia rowerów
Darmowa wypożyczalnia rowerów
Karta Multisport
Karta Multisport
High-profile projects
Prestiżowe projekty
Challenging tasks
Ambitne zadania
Świeże owoce dostępne w każdej kuchni
Świeże owoce dostępne w każdej kuchni
Masaż w biurze
Masaż w biurze
Możliwość pracy z domu
Możliwość pracy z domu
Free drinks in the office
Darmowe napoje w biurze

O Deloitte

Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.

O zespole

Dołączając do nas, będziesz pracować w kilkuosobowym zespole i realizować samodzielnie projekty o różnym charakterze – zarówno wymagające podejścia eksperckiego (np. audyty użyteczności, service safari, analizy konkurencji), jak i oparte o badania z użytkownikami (np. wywiady pogłębione, testy scenariuszowe, obserwacje, ankiety, eyetracking) lub o dane analityczne (np. wielokanałowe dane ilościowe, web analytics, analiza danych biznesowych). Będziesz też blisko współpracować między innymi z projektantami UX i strategami oraz specjalistami sektorowymi.