

Kogo szukamy
Poszukujemy osoby, która wzmocni zespół zajmujący się diagnozą i mapowaniem aktualnych doświadczeń klientów różnych branż, produktów i usług, przeprowadzając badania, obserwacje i analizy danych i sporządzając mapy podróży klienta a także projektowaniem takich podróży dla nowych klientów, produktów i usług. Osoba, której poszukujemy, powinna wiedzieć, jak zidentyfikować grupę docelową, potrafić zdiagnozować jej potrzeby, prowadząc badania, a następnie przekuć je na rekomendacje projektowe. Powinna także wiedzieć, jak przetestować tworzone i istniejące już rozwiązania, aby wskazać przestrzeń do ich ulepszeń. Codziennością w naszej pracy jest także aktywne uczestnictwo w warsztatach z klientami i samodzielne ich moderowanie.
Oczekiwane umiejętności:
- umiejętność stawiania trafnych pytań i formułowania hipotez
- umiejętność zaprojektowania prawidłowego i adekwatnego do stawianych pytań schematu badawczego opartego o właściwy dobór metod i technik oraz prawidłową konstrukcję próby
- rozumienie specyfiki różnych podejść badawczych (badania jakościowe/ ilościowe, badania deklaratywne/ obserwacyjne, badania z użytkownikami/ badania eksperckie/ badania w oparciu o dane zastane)
- samodzielne moderowanie wywiadów pogłębionych
- sporządzanie prezentacji i raportów prezentujących logiczny tok rozumowania i argumentujących prezentowane wnioski
- umiejętność przedstawiania i argumentowania swojego zdania w postaci prezentacji przed zróżnicowanym audytorium
- swobodne posługiwanie się językiem angielskim na poziomie umożliwiającym uczestniczenie w spotkaniach i warsztatach, moderowanie wywiadów i prowadzenie prezentacji
Mile widziane:
- wiedza z zakresu Service Design (SD) i/ lub Customer Experience (CX)
- znajomość metod projektowania zorientowanych na użytkownikach (np. Design Thinking, User Centered Design, projektowanie partycypacyjne)
- umiejętności z zakresu Web Analytics
- znajomość języka niemieckiego lub francuskiego.
Inne wymagania

Twoja przyszła rola
Zakres obowiązków:
- projektowanie i opisywanie schematów badawczych, dobór właściwych metod i technik, współpraca przy tworzeniu ofert badawczych
- tworzenie narzędzi badawczych (screenerów rekrutacyjnych, scenariuszy, kwestionariuszy)
- prowadzenie obserwacji badawczych, moderowanie wywiadów indywidualnych, wsparcie podczas warsztatów z klientami
- opracowywanie wyników badań w postaci raportów i prezentacji, schematów i map
- projektowanie docelowych rozwiązań w oparciu o wyniki badań i analiz oraz tworzone ekspertyzy
- wsparcie w administrowaniu projektów od strony niezbędnej dokumentacji
- stały rozwój i podnoszenie kompetencji badawczych i strategicznych (szczególnie w obszarze service design)
- na stanowisku seniorskim: wspieranie rozwoju kompetencji w zespole i dzielenie się wiedzą wewnątrz organizacji oraz podczas wystąpień publicznych
Co oferujemy

O Deloitte
Deloitte to różnorodność ludzi, doświadczeń, branż i usług, w których je realizujemy - w 150 krajach na świecie. To wyzwania intelektualne, dobry start zawodowy, możliwości ciągłego rozwoju i zebrania cennych życiowych doświadczeń. Musisz zrobić pierwszy krok - postawić kropkę na końcu wysyłanego CV, a potem podpisywanej umowy o pracę. Deloitte to po prostu dobry wybór. I kropka.
O zespole
Dołączając do nas, będziesz pracować w kilkuosobowym zespole i realizować samodzielnie projekty o różnym charakterze – zarówno wymagające podejścia eksperckiego (np. audyty użyteczności, service safari, analizy konkurencji), jak i oparte o badania z użytkownikami (np. wywiady pogłębione, testy scenariuszowe, obserwacje, ankiety, eyetracking) lub o dane analityczne (np. wielokanałowe dane ilościowe, web analytics, analiza danych biznesowych). Będziesz też blisko współpracować między innymi z projektantami UX i strategami oraz specjalistami sektorowymi.