Dla naszego klienta, globalnego dostawcy komponentów samochodowych i przemysłowych, zatrudniającego 90 tysięcy osób w 50 krajach, poszukujemy kandydatów, którzy dołączą do otwartego w tym roku Centrum Usług Wspólnych we Wrocławiu.
Opis stanowiska:
- budowa od podstaw zespołu środków trwałych,
- czynny udział w tranzycji procesów biznesowych,
- pełna kapitalizacja aktywów,
- przegląd i lokowanie aktywów w budowie,
- generowanie i dostarczanie raportów z systemu środków trwałych zgodnie z wymogami finansowymi, podatkowymi, audytowymi,
- zapewnienie zgodności z polityką firmy, odpowiednimi wymogami w zakresie rachunkowości i kontroli wewnętrznej,
- zapewnienie utrzymania i aktualizacji procedur ŚT oraz dokumentacji procesowej,
- wspieranie testów kontroli wewnętrznej.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2) i języka angielskiego (min. B1),
- znajomość zagadnień związanych ze środkami trwałymi,
- doświadczenie w księgowości na rynek niemiecki / austriacki / szwajcarski,
- ukończone studia ekonomiczne,
- znajomość pakietu MS Office i dużego systemu ERP (najlepiej SAP),
- doświadczenie w tranzycjach biznesowych (mile widziane),
- znajomość niemieckich regulacji w zakresie GAAP (mile widziana).
Oferta obejmuje:
- pracę w atmosferze start-upu,
- długoterminowe, stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia,
- pakiet świadczeń, obejmujący opiekę medyczną,
- szerokie możliwości rozwoju kariery.