Oferujemy
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Umowa o pracę i bogaty pakiet benefitów
Opis stanowiska
- Poszukiwanie nowych dostawców spełniających wszystkie wymagania dotyczące jakości, ceny oraz terminów dostaw.
- Przeprowadzanie audytów logistycznych i jakościowych u podwykonawców
- Bliska współpracy z innymi działami (marketing, R&D, jakość, planowanie)
- Zapewnienie właściwej bieżącej współpracy z dostawcami, regularne wizyty u dostawców
- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby spółki
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka, ekonomia
- Min. Roczne doświadczenia zawodowego w obszarze zakupów (direct, indirect, retail)
- Doskonałe zdolności interpersonalne, nastawienie na współpracę i umiejętność budowania pozytywnych, długoterminowych relacji
- Bardzo dobre zdolności analityczne, umiejętność budowania argumentacji w oparciu o dane
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. B2)
- Prawo jazdy kat. B