Dla naszego klienta, jednego z największych producentów narzędzi na świecie (Fortune 500), szukamy
Opis stanowiska:
- praca z systemem HRIS (Oracle PeopleSoft),
- zapewnienie integralności danych w systemach,
- opracowywanie i proponowanie zmian w systemie, aby poprawić skuteczność,
- współpracowanie z ekspertami i lokalnymi zespołami HR w celu zbierania i zestawiania danych,
- przygotowanie regularnych raportów dla pulpitów, analiz danych, kontroli jakości,
- tworzenie i utrzymywanie aktualnych standardowych procedur operacyjnych i biblioteki raportów HRIR,
- udział w projektach HRIS, odgrywając funkcjonalną rolę,
- wsparcie i szkolenie w zakresie wewnętrznych narzędzi i procedur informatycznych HR.
Wymagania:
- znajomość funkcjonalna systemów : Oracle HCM / PeopleSoft 9.2 HCM,
- doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z systemem HRIS,
- uczestnictwo w projektach HRIS z perspektywy funkcjonalnej,
- wiedza i doświadczenie z zakresu metodologii ITIL,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętności analityczne,
- znajomość SQL - będzie atutem.
Oferta obejmuje:
- nowe biuro przy Rondzie Daszyńskiego,
- praca w międzynarodowej firmie, dająca dobrą możliwość rozwijania umiejętności zawodowych i znajomości języków obcych,
- ambitne i motywujące wyzwania,
- umowa o pracę,
- opieka medyczna, karty Multibenefit lub Edenred,
- pakiet powitalny.