What's on Offer
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- Realny i bezpośredni wpływ na rozwój technologiczny firmy
- Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci, dofinansowanie do okularów
- Możliwość korzystania z ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
Job Description
- Projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w celu rozwoju lub modyfikacji istniejących procesów
- Automatyzacja procesów w systemach i aplikacjach informatycznych
- Realizacja i nadzór nad projektami z różnych obszarów IT
- Planowanie i koordynacja prac podległego zespołu, skuteczne egzekwowanie zadań
- Doświadczenie we wdrażaniu elektronicznego obiegu dokumentów będzie dodatkowym atutem
- Zarządzanie podległym zespołem w dziale IT
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za około 120 użytkowników końcowych (IT)
- Monitorowanie i raportowanie realizacji projektów (budżet, harmonogram, zakres, jakość)
- Wspieranie dyrektorów i kierowników poszczególnych działów firmy w zakresie potrzeb w obszarze aplikacji biznesowych i modyfikacji systemu ERP
- Zarządzanie uprawnieniem użytkowników systemu ERP
- Sporządzanie raportów na potrzeby zarządu i użytkowników systemu ERP
- Koordynacja prac programistycznych między systemami informatycznymi
The Successful Applicant
- Wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z o profilu informatycznym (mile widziane)
- 3 lata doświadczenia, w tym samodzielne prowadzenie projektów w obszarze IT
- Doświadczenie w zarządzaniu nie wielkim zespołem
- Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność planowania
- Analityczny umysł i łatwość w komunikacji
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność mediacji i poszukiwanie kompromisowych rozwiązań
- Umiejętność priorytetowania zadań związanych z wielowątkowymi problemami
- Decyzyjność i umiejętność odnajdywania się w trudnych i stresujących sytuacjach
- Dbałość o jakość realizowanych projektów
- Znajomość j. angielskiego
- Prawo jazdy kat.