Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Michael Page
Data aktualizacji: 2019-09-24
Incident /Problem Manager
Nr ref. 34524_MP_PL
Warszawa, mazowieckie
IT, BPO/SSC
angielski
Data aktualizacji: 2019-09-24

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole

Incident /Problem Manager


Warszawa34524_MP_PL

Naszym klientem jest międzynarodowa firma branży retail.
Oferujemy
Czego się nauczysz?
  • Będziesz mieć możliwość wzięcia udziału w globalnym projekcie transformacji cyfrowej
  • Zapewniania utrzymania kluczowych rozwiązań dla biznesu na poziomie całej grupy
  • Podejmowania działań mających na celu minimalizację ilości incydentów w ramach rozwiązań grupowych
  • Dostarczania wspólnie z Product Team-ami Root Cause Analysis i planowania działań usprawniających wsparcie rozwiązań informatycznych wspierających biznes na poziomie grupy
  • Zarządzania wiedzą
Opis stanowiska
Czym będziesz się zajmować?
  • Świadczeniem usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie
  • Wsparciem Continous Improvment Managera w realizacji procesów ciągłego doskonalenia
  • Zarządzaniem procesem obsługi incydentów, problemów, service request-ów
  • Nadzorowaniem procesu event management i zapewnieniem jego efektywności
  • Określeniem procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
  • Wdrażaniem standardów obsługi procesów związanych z incydentami, problemami i service request-ami, w tym ich monitorowania
  • Zapewnianiem zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich ciągłego doskonalenia
  • Usprawnianiem i podnoszeniem jakości obsługi Klienta wewnętrznego
  • Koordynowaniem prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów
  • Zarzadzaniem dostawcami i nadzorem nad realizowanymi przez nich pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów oraz realizacji service request
  • Wprowadzaniem najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia oferowanych usług IT
  • Współdziałaniem z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy.
  • Opracowywaniem i aktualizacją procedur utrzymaniowych w zakresie rozwiązania problemów, incydentów i service request-ów
  • Ciągłym doskonaleniem usług oraz ich zakresu i poziomu wobec wymagań klientów
Profil kandydata
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne
  • Co najmniej 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność definiowania i wdrażania procesów utrzymania rozwiązań informatycznych
  • Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi systemy informatyczne
  • Doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia procesów wsparcia i świadczonych usług
  • Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów zewnętrznych
  • Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym
  • Orientacja na realizację celów biznesowych
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
  • Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów
 
Mile widziane:
  • Doświadczenie w branży retail
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i przekonywania do innego punktu widzenia
  • Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  • Certyfikat ITIL

Jeśli czujesz, ze ta oferta jest dla Ciebie, kliknij w przycisk aplikuj
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.


DLACZEGO MICHAEL PAGE?

  • Kandydat w centrum uwagi
  • Doradztwo i pełne wsparcie
  • Najlepsze oferty pracy od sprawdzonych pracodawców
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności

Podobne oferty pracy

Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Capgemini Polska
Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin, Warszawa, Kraków, Opole
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności