Potrzebne Ci będzie:
- minimum 7 lat doświadczenia w obszarach zarządzania ryzykiem, kontroli lub audytu wewnętrznego w banku lub instytucji z sektora pośrednictwa finansowego
- minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- poparta doświadczeniem znajomość standardów i metodologii kontroli wewnętrznej
- znajomość Prawa Bankowego, RODO, Ustawy o Kredycie Konsumenckim, Ustawy o kredycie hipotecznym oraz nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami
- rozumienie procesów sprzedażowych produktów finansowych
- zorientowanie na identyfikowanie zagrożeń i umiejętność ich mitygacji
- dociekliwość w prowadzeniu czynności kontrolnych i dokładność w opisywaniu zidentyfikowanych zjawisk
- potwierdzona doświadczeniem umiejętność rekomendowania rozwiązań o charakterze naprawczym i ograniczającym ryzyko w skali mikro i makro
- poczucie odpowiedzialności i umiejętność obrony stanowiska w zakresie zidentyfikowanych ryzyk i nieprawidłowości
- terminowość w realizacji projektów kontrolnych
- dyspozycyjność oraz gotowość do pracy zadaniowej
- wysoka samodzielność w działaniu
- ponadprzeciętna zdolność analitycznego myślenia i wyciągania logicznych wniosków
- doskonale rozwinięte zdolności komunikacyjne
- zaawansowana znajomość MS Excel
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Twoje zadania:
- zarządzanie i rozwój zespołu wykwalifikowanych kontrolerów wewnętrznych
- planowanie kontroli w cyklu rocznym oraz nadzór na terminowością realizacji projektów kontrolnych
- prowadzanie kontroli o charakterze cyklicznym i doraźnym na terenie całego kraju
- prowadzenie postępowań w zakresie „fraud prevention”
- identyfikacja i analiza ryzyka występującego w kontrolowanych obszarach
- wydawanie rekomendacji o charakterze naprawczym i prewencyjnym
- stałe doskonalenie metodologii kontroli i implementacja nowych mechanizmów kontrolnych
- wsparcie Zarządu i wszystkich jednostek organizacyjnych w zakresie zarządzania ryzykiem
- nadzór oraz prowadzeniem kontroli w sieci sprzedaży i centrali zgodnie z wytycznymi Spółki
- sporządzanie protokołów i sprawozdań oraz prezentowanie wyników na wszystkich poziomach zarządzania
- ciągła weryfikacja jakości i terminowości realizacji zaleceń pokontrolnych
- ocena obowiązujących procedur w kontrolowanych obszarach
- przewodzenie oraz nadzór nad efektywnym funkcjonowaniem stałych i doraźnych organów decyzyjnych (np. Komitet Ryzyka)
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o własną działalność gospodarczą lub na umowę o pracę