Dla naszego Klienta, jednego z największych producentów narzędzi na świecie (Fortune 500), szukamy osoby z zamiłowaniem techniczny i pierwszym doświadczeniem w obszarze IT Help Desk oraz biegle władającej językami niemieckim i angielskim.
Opis stanowiska:
- zdalne wsparcie techniczne wewnętrznych użytkowników końcowych (w zgodzie z procedurami),
- kontakt telefoniczny w języku niemieckim i angielskim,
- praca w systemie zmianowym (6-14, 10-18).
Wymagania:
- pierwsze doświadczenie w środowisku IT Helpdesk,
- biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego (poziom C1),
- doświadczenie w administrowaniu systemem Windows 10,
- doświadczenie w pracy z pakietem Microsoft Office,
- znajomość Active Directory i MS Exchange,
- znajomość technologii LAN/ WAN,
- doświadczenie z TCP/ IP,
- chęć nauki nowych rozwiązań.
Mile widziane:
- znajomość SCCM.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- wiele możliwości rozwoju ścieżki kariery (od początku jest ona indywidualnie dostosowana do pracownika, ustalane są metody i narzędzia pomagające w osiągnięciu założonych celów; w ramach organizacji istnieje także możliwość zmiany zespołu),
- atrakcyjne pakiety szkoleniowe,
- ambitne i motywujące wyzwania,
- bogaty pakiet benefitów,
- pracę w międzynarodowej firmie,
- nowoczesne biuro w Centrum Warszawy.