Potrzebne Ci będzie:
- minimum 3-letnie doświadczenie w obszarach zarządzania ryzykiem, kontroli, audytu wewnętrznego lub compliance
- znajomość standardów i metodologii kontroli wewnętrznej
- znajomość Prawa Bankowego, RODO, Ustawy o Kredycie Konsumenckim, Ustawy o kredycie hipotecznym oraz nadzorze nad pośrednikami kredytu hipotecznego i agentami
- umiejętności analityczne
- dociekliwość w prowadzeniu czynności kontrolnych i dokładność w opisywaniu zidentyfikowanych zjawisk
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- gotowość do częstych podróży służbowych na terenie kraju
- poparta doświadczeniem znajomość standardów i metodologii kontroli wewnętrznej
- wykształcenie wyższe
- prawo jazdy kategorii B
- gotowość do odbywania częstych podróży na terenie kraju
- znajomość języka angielskiego
Twoje zadania:
- prowadzenie kontroli w sieci sprzedaży i centrali zgodnie z wytycznymi Spółki
- sporządzanie protokołów i sprawozdań pokontrolnych
- identyfikacja i ocena ryzyka występującego w kontrolowanych obszarach
- wydawania rekomendacji o charakterze naprawczym i prewencyjnym
- stała weryfikacja jakości i terminowości realizacji zaleceń pokontrolnych
- ocena obowiązujących procedur w kontrolowanych obszarach
- identyfikacja i analiza ryzyka występującego w kontrolowanych obszarach
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o własną działalność gospodarczą lub na umowę o pracy