What's on Offer
- Możliwości rozwoju w ramach struktur firmy,
- Konkurencyjny pakiet benefitów.
Job Description
- Sprzedaż w kanale e-commerce, e-retail, makretplace,
- Przygotowanie strategii, bud¿etu oraz kalendarza działań digital,
- Realizacja kampanii kategorialnych lub/i produktowych w internecie,
- Zarządzanie kampaniami na wszystkich etapach: od przygotowania materiałów komunikacji po przeprowadzenie kampanii, raport podsumowujący, rozliczenie KPI i wnioski zarządcze,
- Analiza efektywnoœci prowadzonych działań sprzedażowych i wizerunkowych, analiza KPI,
- Opracowywanie i realizacja strategii cyfrowych dla wszsytkich marek w portfolio, w tym mediów społecznościowych, kampanii medialnych, marketingu influencerów, CRM, treści stron internetowych marek (b2b i b2c),
- Zarządzanie danymi, monitorowanie skuteczności i analiza ROI,
- Współpraca z agencją kreatywną w przygotowaniu zestawu materiałów kampanii,
- Współpraca krzyżowa z zespołami marketingu i rozwoju biznesu wewnątrz firmy,
- Monitoring wydajności cyfrowej i zaangażowania klientów.
The Successful Applicant
- Minimum 4- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze FMCG,
- Znajomość narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics,
- Znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu marketing automation,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność planowania i zarządzania kilkoma projektami jednocześnie,
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne,
- Bardzo dobra znajomość MS Office,
- Wykształcenie wyższe,
- Prawo jazdy kat. B.