Temat tygodnia
- zobaczcie, co zrobić, żeby handlować na największych rynkach świata, nie inwestując własnych pieniędzy.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
PwC
Data aktualizacji: 2020-02-26
Warszawa, mazowieckie
Konsulting, Księgowość
Data aktualizacji: 2020-02-26 Aplikuj
PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

PwC to sieć ponad 250.000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.

Dołącz do rosnącego Zespołu SAP w PwC Polska!
Jesteśmy 40-osobową grupą Specjalistów, których zadaniem jest wdrażanie najnowszych rozwiązań SAP dla naszych polskich i zagranicznych Klientów. Realizujemy projekty wdrożeniowe i doradcze SAP SuccessFactors i SAP HCM. Wdrażając systemy, pracujemy razem z naszymi Specjalistami reorganizującymi funkcje HR w organizacjach, dzięki czemu nasze projekty są prawdziwymi transformacjami Biznesu Klienta.

Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Senior Consultant SAP HCM and SuccessFactors Integration

 

Rola:

  • Udział w projektowaniu rozwiązań integracyjnych SAP dla klientów.
  • Udział we wdrożeniach integracyjnych systemu SAP HCM / SuccessFactors w roli konsultanta wiodącego lub architekta.
  • Utrzymanie i rozwój rozwiązań SAP u klientów.

 

Profil Kandydata:

  • Minimum 5 lat doświadczeń we wdrażaniu rozwiązań integracyjnych dla systemów SAP dla klientów.
  • Mile widziany udokumentowany udział w projekcie integracyjnym obejmującym jeden ze scenariuszy integracji systemów SuccessFactors Employee Central i SAP ERP (nota SAP: 2529973).
  • Znajomość procesów związanych z produktem SAP SuccessFactors (administracja kadrami, rozwój pracowników, rekrutacja, oceny).
  • Mile widziana znajomość:
    • Modeli integracji dla SAP SuccessFactors Side-by-side deployment oraz Core hybrid deployment,
    • SAP Cloud Platform,
    • SAP Cloud Platform Integration Tools,
    • SAP API Business Hub,
    • Business Integration Builder,
    • i praktyczne wykorzystanie różnorodnych API systemu SAP (Web Services, OData).
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym (mile widziany język niemiecki)
  • Umiejętność pracy w zespole, szybkiego uczenia się, umiejętności analityczne
  • Umiejętność kierowania zespołem w roli konsultanta wiodącego

 

Oferujemy:

  • Intensywną ścieżkę szkoleniową w zakresie integracji SAP HCM i SAP SuccessFactors zakończoną certyfikacjami dla narzędzi SAP SCP, SCI, czy w wybranych modułach SAP SuccessFactors.
  • Możliwość udziału w największych i najbardziej prestiżowych projektach w branży, przeprowadzanych dla międzynarodowych klientów w Polsce i za granicą;
  • Pracę z najlepszymi specjalistami z branży, możliwość zdobywania doświadczenia i uczenia się od najlepszych;
  • Konkurencyjny na rynku, bogaty pakiet benefitów i świadczeń socjalnych;
  • Możliwość odbywania dodatkowych szkoleń i certyfikacji oraz kontynuacji rozwoju osobistego, pełen dostęp do SAP Learning Hub
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest PwC Advisory spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., lub inna spółka z sieci PwC, do której kierowana jest aplikacja - lista spółek: https://www.pwc.pl/pl/o-nas/lista-spolek-pwc.html z siedzibą w Warszawie (00-633) przy ul. Polnej 11 (dalej jako: PwC lub administrator). Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji na oferowane stanowisko. Po wyrażeniu odrębnej zgody, dane osobowe będą przetwarzane również w celu udziału w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez PwC oraz wysyłania powiadomień o ofertach pracy w PwC i o wydarzeniach związanych z pracą, które organizowane są przez PwC lub z udziałem PwC (np. targi pracy). Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w Polityce Prywatności.