Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość realizacji ciekawych projektów strategicznych
- Pakiet benefitów
- Nowoczesne biuro
- Dobrze zgrany, nastawiony na współpracę i efekty zespół
Opis stanowiska
- Udział w tworzeniu polityki cenowej spółki (strategia i procesy we wszystkich kanałach sprzedaży)
- Odpowiedzialność za kontrolę oraz zarządzanie cenami
- Analiza marżowości grup produktowych, przygotowywanie raportów i prezentacji
- Planowanie oraz wdrażanie akcji promocyjnych
- Monitorowanie konkurencji, analiza rynku oraz trendów cenowych
- Tworzenie nowych narzędzi analitycznych i raportowych
- Koordynacja współpracy pomiędzy działami sprzedaży, marketingu i finansami
- Podejmowanie innych działań ukierunkowanych na maksymalizację marży oraz przychodów
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe - Zarządzanie, Finanse, Metody Ilościowe lub pokrewne
- Min. 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze zarządzania przychodami
- Umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim (min. B2+)
- Zaawansowana znajomość MS Excel
- Mile widziane doświadczenie w pracy z wykorzystaniem Visual Basic
- Doświadczenie w branży handlu detalicznego lub spółce FMCG będzie dużym atutem