What's on Offer
Job Description
- Regularny monitoring poszczególnych pozycji kosztowych, sygnalizacja przekroczeń,
- Samodzielne poszukiwanie i wdrażanie planów oszczędności kosztowych w spółce,
- Wdrożenie i prowadzenie systemu kontroli rachunkowości zarządczej w Grupie,
- Kontrola kosztów podmiotu zagranicznego oraz przyszłych inwestycji,
- Analiza opłacalności inwestycji, przedstawienie wniosków i własnych rekomendacji niezbędnych usprawnień,
- Raportowanie bezpośrednio do Zarządu.
The Successful Applicant
- 3-4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: Finanse i Rachunkowość, Ekonomia,
- Gotowość do zagranicznych podróży służbowych (2-3 dni co pięć tygodni),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym - warunek konieczny,
- Znajomość pakietu MS Office a w szczególności MS Excel,
- Kreatywność i samodzielność w działaniu.