PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Personal Assistant/Specjalista ds. administracyjnych w dziale Doradztwa Biznesowego
Rola:
-
zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań,
-
organizacja podróży służbowych,
-
wypełnianie rejestrów czasu pracy,
-
koordynacja rozliczeń i wydatków służbowych,
-
wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki pracy przełożonego,
Profil Kandydata:
-
doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim,
-
zdolność jasnej komunikacji i pozytywne nastawienie do pracy,
-
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność oceniania priorytetu zadań,
-
umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji,
-
dobra znajomość języka angielskiego oraz obsługi pakietu MsOffice,
-
umiejętność zarządzania przepływem informacji w zespole,
-
wysoka kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,
-
proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: ambicja, proaktywność, otwartość, samodzielność, inicjatywa,
Nasza oferta:
-
praca w miłej atmosferze,
-
stabilne warunki zatrudnienia,
-
możliwości rozwoju kompetencji,
-
dostęp do wewnątrzfirmowego programu szkoleń,
-
prywatna opieka medyczna dla Pracownika i członków najbliższej rodziny,
-
kwartalne punkty do wykorzystania w Multikafeterii,
-
lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze,
-
program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację.
-
atrakcyjna lokalizacja z dogodnym dojazdem do biura.